PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasna firma w Polsce-dzialalnosc w UE

  • 1. Data: 2004-03-21 08:55:06
    Temat: wlasna firma w Polsce-dzialalnosc w UE
    Od: "joni" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam zalozona dzialalnosc gospodarcza w Polsce. Czy moja 1-osobowa forma bedzie
    mgla wykonywac uslugi w krajach UE? Czy bede mogla wystawiac fakture
    uslugobiorcy i rozliczac sie w Polsce? Czy taka faktura bedzie akceptowana bez
    problemu?
    Pozdrawiam
    joni

  • 2. Data: 2004-03-22 04:30:22
    Temat: Re: wlasna firma w Polsce-dzialalnosc w UE
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "joni" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > mgla wykonywac uslugi w krajach UE? Czy bede mogla wystawiac fakture
    > uslugobiorcy i rozliczac sie w Polsce? Czy taka faktura bedzie akceptowana

    Tak !
    Ale faktury i platnosci najlepiej rozliczac przez Obwod Kaliningradzki!

    ---