PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brno - szukanie pracy

  • 1. Data: 2004-03-21 10:59:58
    Temat: Brno - szukanie pracy
    Od: "TomekG" <T...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcialbym sie przeniesc we wrzesniu do Czeskiej Rep. Znacie jakies sposoby na
    znalezienie tam pracy??

    Tak przy okazji: jak wyglada sprawa pracy w panstwach wstepujacych do UE? Czy pod tym
    wzgledem granice sa otwarte, czy moze beda wprowadzone jakies okresy przejsciowe??

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-03-21 19:58:50
    Temat: Re: Brno - szukanie pracy
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-03-21 11:59, Użytkownik TomekG napisał:

    > Witam,
    > Chcialbym sie przeniesc we wrzesniu do Czeskiej Rep. Znacie jakies
    > sposoby na znalezienie tam pracy??
    rejestrujesz się w jobpilot.pl (albo .cz), ustawiasz odpowiednie
    parametry wyszukiwania, automatyczne powiadomienie mejlem i czekasz
    na to jedno jedyne ogłoszenie.
    A dlaczego akurat sobie Brno upatrzyłeś?

    > Tak przy okazji: jak wyglada sprawa pracy w panstwach wstepujacych do
    > UE? Czy pod tym wzgledem granice sa otwarte, czy moze beda wprowadzone
    > jakies okresy przejsciowe??

    Co do CR to sam się już pogubiłem: z jednej strony słyszałem, że bez
    ograniczeń można pracować, z drugiej że co prawda pozwolenie na pracę
    niepotrzebne, ale czeski urząd pracy będzie musiał potwierdzić że
    na stanowisku na którym chcesz pracować nei może pracować Czech.
    Pogubiłem się już w tym.

  • 3. Data: 2004-03-22 10:29:04
    Od: "TomekG" <T...@p...onet.pl>

    > A dlaczego akurat sobie Brno upatrzyłeś?

    Bo to przeciez piekne miejsce!!
    No i dziewczyne tam mam :-))))))

    pozdrawiam
    Tomek