PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna-stosunek do obecnego pracodawcy

  • 1. Data: 2004-03-21 12:34:20
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna-stosunek do obecnego pracodawcy
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Cześć,
    Jak myślicie:czy podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    można wymienić jako jeden z głównych powodów zmiany pracy
    notoryczne zaleganie z wynagrodzeniami obecnego pracodawcy?,
    czy wogóle na rozmowach poruszać kwestie związane z poprzednim
    (teraźniejszym) pracodawcą?
    Dziękuje za odpowiedźi.
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2004-03-21 12:51:41
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    > Jak myślicie:czy podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    > można wymienić jako jeden z głównych powodów zmiany pracy
    > notoryczne zaleganie z wynagrodzeniami obecnego pracodawcy?,

    Najlepiej ogolnie jako "przyczyny finansowe" i temat poszerzyc niechetnie i
    ogolnikowo na wyrazne naleganie rekrutujacego.

    > czy wogóle na rozmowach poruszać kwestie związane z poprzednim
    > (teraźniejszym) pracodawcą?

    Bez przegiec i zbednych szczegolow. Pamietaj, ze rekrutujacy patrzy rowniez
    na to, jak sie bedziesz zachowywal i co mowil, jesli bedziesz kiedys
    odchodzil od niego. Chyba, ze pracujesz w jakims znanym "przypadku" w twoim
    regionie, opisywanym w prasie, lokalnej telewizji itp, to mozesz wspomniec,
    ze odchodzisz z przyczyn znanych z rekrutujacemu z lokalnych mediow.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 3. Data: 2004-03-21 19:55:29
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-03-21 13:34, Użytkownik Robert napisał:
    > Cześć,
    > Jak myślicie:czy podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    > można wymienić jako jeden z głównych powodów zmiany pracy
    > notoryczne zaleganie z wynagrodzeniami obecnego pracodawcy?,

    Zyjemy w takich czasach, że nie sądzę aby ktoś z rekrutujących
    odrzucił Cię za takie coś. O ile sam płaci w terminie.
    Ubierz to w bajkę o tym, że masz np. rodzine i nie stać
    Cię na takie losowania: dostanę w tym miesiącu pensję czy nie.

    > czy wogóle na rozmowach poruszać kwestie związane z poprzednim
    > (teraźniejszym) pracodawcą?
    Napewno nie wieszaj psów na pracodawcy, bo to na dobre nie wyjdzie.

  • 4. Data: 2004-03-22 10:52:36
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

> [...]
    > notoryczne zaleganie z wynagrodzeniami obecnego pracodawcy?,
    > czy wogóle na rozmowach poruszać kwestie związane z poprzednim

    IMHO tak (tyle że bez jakichś dodatkowych "bluzgów" czy użalania sienad
    tym - po prostu konkretnie i już). Po pierwsze - jeśli nowy pracodawca płaci
    regularnie - nie ma to dla niego żadnego znaczenia. Jeśli natomiast nie
    płaci regularnie - IMHO lepiej dla ciebie jak Cię odrzuci - przynajmniej nie
    trafisz "z deszczu pod rynnę".

  • 5. Data: 2004-03-23 02:28:40
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Robert" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > notoryczne zaleganie z wynagrodzeniami obecnego pracodawcy?,
    > czy wogóle na rozmowach poruszać kwestie związane z poprzednim

    No... powiedz temu nowemu, ze tego poprzedniego nie stac na Ciebie !

    ---