PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w UK po 1 maja

  • 1. Data: 2004-03-21 14:25:11
    Temat: praca w UK po 1 maja
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

    Witam

    Probowałem znaleźć informacje nt warunków zatrudniania w UK po naszej
    integracji z Unia Europejską, jednak z marnym skutkiem.
    Czy ktoś orientuje sie jakie beda zasady w tej dziedzinie??
    Przykładowo jako obywatel Unii Europejskiej jade sobie do Anglii w wakacje,
    pracodawca twierdzi ze jest dla mnie praca, jakie zasady powinienem spełnić,
    jakich formalności dopełnić(teraz , pożniej)? Jakieś pozwolenia na praca,
    tak jak do tej pory??

    Pozdrawiam

    Łukasz W.

  • 2. Data: 2004-03-21 18:39:52
    Temat: Re: praca w UK po 1 maja
    Od: "conkon" <c...@t...remove.it.pl>

> [...]
    spełnić,
    > jakich formalności dopełnić(teraz , pożniej)? Jakieś pozwolenia na praca,

    http://www.britishembassy.pl/index.php?id=409&plik=8
    95