PracaGrupypl.praca.dyskusjeFP od umowy zlecenia ??? › FP od umowy zlecenia ???
    From: "MK" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: FP od umowy zlecenia ???
    Date: Sun, 21 Mar 2004 15:27:42 +0100
    Sender: k...@o...pl@host195-136-17-3.in-addr.octava.net.pl

    Czy ktoś wie kiedy i czy wogóle od umowy zlecenia odprowadza się składkę na
    Fundusz Pracy ?

    Bo znalazłam informacje w książeczce ZUSowskiej, która brzmiała tak:
    Obowiązkowe składki na FP-ustalone od kwot stanowiących podstawę wymiaru
    składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe,wynoszących w przeliczeniu na
    okres miesiąca co najmniej najniższe wynagrodzenie-opłacają:
    -pracodawca za osoby m.in.(wykonujące umowę zlecenie)

    Zamotałam się - proszę o sprostowanie :)

    MK