PracaGrupypl.praca.dyskusje › FAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach

  • 11. Data: 2004-07-19 11:02:33
    Temat: Re: FAQ p.p.o. dyskusja o zawarto?ci i niezbędnych zmianach
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 19 Jul 2004 12:53:38 +0200, "magia" <m...@w...gazeta.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Bo skoro moze zamiescic ogloszenie to nie widze przeciwskazan, zeby rowniez
    >tej informacji nie podac.
    >Ja wiadomosci filtruje miedzy innymi pod tym kątem.

    >Wtedy w ogloszeniu moze dopisac, ze w okresie probnym umowa /o
    >dzielo/zlecenie/nic, a pozniej o prace. Chodzi o to, zeby jednak bylo jasne
    >jaka docelowo bedzie umowa.
    >A forme taka, ze najpierw jakas umowa a pozniej o prace akceptuje.

    Nie wszyscy podchodzą do tego tak jak Ty. To, że filtrujesz, to Twoja
    sprawa, nadal nie widzę uzasadnienia, dlaczego akurat ta informacja
    miałaby być _koniecznie_ podawana z góry.

    Nie zrozum mnie źle - masz oczywiście prawo nie odpowiadać na
    ogłoszenia, które takiej informacji nie zawierają, ale nie odbieraj
    tej możliwości innym.

  • 12. Data: 2004-07-19 11:48:21
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    > Nie wszyscy podchodzą do tego tak jak Ty. To, że filtrujesz, to Twoja
    > sprawa, nadal nie widzę uzasadnienia, dlaczego akurat ta informacja
    > miałaby być _koniecznie_ podawana z góry.

    Bo to wiele ulatwia i jednoczesnie wyjasnia.
    Rownie dobrze moznaby nie zadac adresu email w tresci, a uznac, ze jest
    wskazane. W sumie moznaby odpowiadac na mail nadawacy, ale ktos na ppd kiedy
    zaglosowal za tym, zeby bylo tak a nie inaczej i ja sie z tym godze.

    > Nie zrozum mnie źle - masz oczywiście prawo nie odpowiadać na
    > ogłoszenia, które takiej informacji nie zawierają, ale nie odbieraj
    > tej możliwości innym.

    Nie odbieram. Ja wyrazam tylko swoje zdanie. Ktos sie nie zgadza - glosujmy.

    m.

  • 13. Data: 2004-07-19 12:37:15
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 19 Jul 2004 13:48:21 +0200, "magia" <m...@w...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >zaglosowal za tym, zeby bylo tak a nie inaczej i ja sie z tym godze.

    >Nie odbieram. Ja wyrazam tylko swoje zdanie. Ktos sie nie zgadza - glosujmy.

    Głosujcie.
    Nie sądze, żeby głosowanie miało wzięcie wśród [potencjalnych]
    Pracodawców.
    Narzućcie normy dla Was wygodne.
    Odrzucajcie ogłoszenia, filtrujcie oferty - przecież jest ich za dużo,
    płace są za niskie, a Wasz czas jest zbyt cenny.
    Odrzucajcie ogłoszenia, bo nie spełniają Waszych wymogów.
    Rejestrujcie się w pośredniakach, które aż kipią od atrakcyjnych i
    wiarygodnych ofert pracy.

    Eeeeech...