PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa o prace

  • 1. Data: 2004-07-17 21:57:25
    Temat: rozmowa o prace
    Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC>

    Witam,

    W pn jade na rozmowe o prace. Pewnie sprawdza tez moj angielski. I pytanie:
    jak znajomosc jezyka jest sprawdzana w firmach na rozmowach kwalifikacyjnych
    i jak sie do takiej rozmowy przygotowac, bede wdzieczny za pomoc,

    --
    Pozdrowienia,
    Michal

  • 2. Data: 2004-07-17 22:17:35
    Temat: Re: rozmowa o prace
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_NOSPAM>

    Użytkownik "Michal (Ojejku)" <m...@o...pl.KONIEC> napisał w wiadomości
> [...]
    kwalifikacyjnych
    > i jak sie do takiej rozmowy przygotowac, bede wdzieczny za pomoc,

    Zależy od stopnia jaki wymaga firma, może np. rekrutator rozpocznie z Tobą
    rozmowę po angielsku.

    pzdr,

    Artur

  • 3. Data: 2004-07-19 20:41:07
    Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC>

    > Zależy od stopnia jaki wymaga firma, może np. rekrutator rozpocznie z Tobą
    > rozmowę po angielsku.

    Dzieki za info. Juz to wiem z autopsji;).

    Jakby ktos byl w podobnej sytuacji: bylem dzis na rozmowie w jednych z firm:
    najpierw rozmawialem z prezesem po polsku a potem z jednym kolesiem po
    angielsku. Pytal mnie generalnie o moj zyciorys, przebieg dotychczasowej
    kariery, a potem luzna rozmowa o sporcie i internecie.

    Pozdrawiam,
    Michal