PracaGrupypl.praca.dyskusje › FAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach

  • 1. Data: 2004-07-17 23:25:06
    Temat: FAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dużo ludzi narzeka na to co się dzieje z p.p.o.
    Mam propozycję, jeśli uważacie że kryteria zapisane w FAQ są zbyt
    rygorystyczne lub jest ich za mało wpiszcie tu swoje propozycje cięć,
    zmian lub dodatków. Powracające jak bumerang wątki o "wrednych"
    moderatorach nic nie zmienią. Jeśli uważacie że FAQ trzeba zmienić to je
    zmieńmy.
    Krzysztof w wiadomości MsgID:opsbaz36u44iukdk@krzysztofc już jedną
    propozycję podał:

    do pkt 5 FAQ:
    <cytat>
    Ja uwazam, ze powinno byc napisane, ze "wskazane jest podanie formy
    zatrudnienia" bez robienia z tego kryterium dyskredytujacego ogloszenie.

    Ogloszenie zawierajace "zatrudnimy na umowe zlecenie lub na etat,
    mozliwe tez jest podjecie wspolpracy z osoba prowadzaca dzialalnosc
    gospodarcza" przejdzie chyba przez pobecne sito FAQ a jest dokladnie
    nieprecyzyjne.
    </cytat>

    Ja proponuję zelżenie wymogu charsetowego obcinając kawałek punktu 8 do
    rozmiaru:

    8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery)

    Grupa p.p.o. nie jest typową grupą dyskusyjną więc nie ma
    niebezpieczeństwa że osoby odpisujące na posty bez deklaracji kodowania
    coś pokaszanią. Przeczytać natomiast taki post można bez problemu w
    każdym czytniku.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 2. Data: 2004-07-18 12:58:26
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ja proponuję zelżenie wymogu charsetowego

    ten tego.... dlaczego chcesz lzyc wymog charsetowy? Obrazil Cie czy co? ;)

    Odnosnie zlagodzenia rygorow kodowania - jestem za dopuszczalnymi 2 opcjami:
    ISO-8859-2 lub polskawe.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2004-07-18 13:26:11
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Odnosnie zlagodzenia rygorow kodowania - jestem za dopuszczalnymi 2
    > opcjami: ISO-8859-2 lub polskawe.

    co to są polskawe? bez pliterek, 1250?

    > --
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > glos

    gromax

  • 4. Data: 2004-07-18 13:37:21
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > 8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    > ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery)
    Jestem za!!!!!
    Jesli nie stosujemy znakow diakrytycznych, charset nie ma absolutnie zadnego
    znaczenia - ani pod wzgledem technicznym, ani wizualnym.
    PiotrG

  • 5. Data: 2004-07-18 16:21:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:

> [...]
    > 8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    > ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery)

    To jest zmiana formalna, ale i tak było już raz tłumaczone, że ogłoszenia
    bez kodowania i bez polskich liter, są puszczane.
    Nie widzę sensu bić nad tym piany po raz kolejny, szczególnie, że 90%
    ogłoszeń bez kodowania zawiera jednak polskie litery (bo komuś się nie
    chciało poświęcić 30 sekund na ustawienie czytnika).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2004-07-18 19:01:57
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    PiotrG wrote:
    > Jesli nie stosujemy znakow diakrytycznych, charset nie ma absolutnie zadnego
    > znaczenia - ani pod wzgledem technicznym, ani wizualnym.

    Pisaliśmy już, że puszczamy ogłoszenia, które nie mają ustawionego
    kodowania a jednocześnie nie zawierają polskich znaków. Wbrew FAQ,
    bo tacy właśnie jesteśmy "służbiści".

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 7. Data: 2004-07-19 06:31:31
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

    > do pkt 5 FAQ:
    > <cytat>
    > Ja uwazam, ze powinno byc napisane, ze "wskazane jest podanie formy
    > zatrudnienia" bez robienia z tego kryterium dyskredytujacego ogloszenie.

    Nie zgadzam sie. Dla mnie jako pracownika jest istotne czy umowa bedzie o
    dzielo, zlecenie czy prace i chce, zeby to bylo podawane jak dotychczas.

    m.

  • 8. Data: 2004-07-19 07:54:41
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > Nie zgadzam sie. Dla mnie jako pracownika jest istotne czy umowa bedzie o
    > dzielo, zlecenie czy prace i chce, zeby to bylo podawane jak dotychczas.

    Nie zgadzam sie !!Dla mnie jako BEZROBOTNEGO istotne jest czy bedzie PRACA.
    --
    Ka

  • 9. Data: 2004-07-19 10:06:42
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 19 Jul 2004 08:31:31 +0200, "magia" <m...@w...gazeta.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

    >Nie zgadzam sie. Dla mnie jako pracownika jest istotne czy umowa bedzie o
    >dzielo, zlecenie czy prace i chce, zeby to bylo podawane jak dotychczas.

    A dlaczego nie możesz dowiedzieć się o tym mailem/telefonicznie/na
    rozmowie ? A może Pracodawca chciałby mieć możliwość zadecydowania, że
    nie zaryzykuje zatrudnienia Cie na umowę stałą bo "źle Ci z oczu
    patrzy", ale zastanowi się i da Ci szansę na wykazanie się bez etatu ?
    Chcesz mu tą możliwość odebrać ?

  • 10. Data: 2004-07-19 10:53:38
    Temat: Re: FAQ p.p.o. dyskusja o zawarto?ci i niezbędnych zmianach
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości
    > A dlaczego nie możesz dowiedzieć się o tym mailem/telefonicznie/na

    Bo skoro moze zamiescic ogloszenie to nie widze przeciwskazan, zeby rowniez
    tej informacji nie podac.
    Ja wiadomosci filtruje miedzy innymi pod tym kątem.

    > rozmowie ? A może Pracodawca chciałby mieć możliwość zadecydowania, że
    > nie zaryzykuje zatrudnienia Cie na umowę stałą bo "źle Ci z oczu
    > patrzy", ale zastanowi się i da Ci szansę na wykazanie się bez etatu ?

    Wtedy w ogloszeniu moze dopisac, ze w okresie probnym umowa /o
    dzielo/zlecenie/nic, a pozniej o prace. Chodzi o to, zeby jednak bylo jasne
    jaka docelowo bedzie umowa.
    A forme taka, ze najpierw jakas umowa a pozniej o prace akceptuje.

    m.