PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dyscyplinarka

  • 1. Data: 2005-08-22 20:27:32
    Temat: Dyscyplinarka
    Od: Musiał <m...@w...pl>

    Witam

    jak dlugo dyscyplinarka "ciagnie" sie w papierach? Czy po jakims czasie
    zostaje "wymazana"?

    Musiał

  • 2. Data: 2005-08-22 20:42:44
    Temat: Re: Dyscyplinarka
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dedcen$6fa$1@nemesis.news.tpi.pl Musiał
    <m...@w...pl> pisze:

    > jak dlugo dyscyplinarka "ciagnie" sie w papierach? Czy po jakims czasie
    > zostaje "wymazana"?
    Tak. Sam decydujesz kiedy.

    Jotte

  • 3. Data: 2005-08-22 21:06:12
    Od: Musiał <m...@w...pl>

    Witam

    > Tak. Sam decydujesz kiedy.

    Nie rozumiem. W jaki sposob? Czy idac do nastepnej roboty nie sa wymagane
    dokumenty z poprzedniej jesli takowa byla?

    Musiał

  • 4. Data: 2005-08-22 21:24:11
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dedemq$5fl$1@atlantis.news.tpi.pl Musiał
    <m...@w...pl> pisze:

    > Witam
    > Nie rozumiem. W jaki sposob? Czy idac do nastepnej roboty nie sa wymagane
    > dokumenty z poprzedniej jesli takowa byla?
    Przy zakończeniu stosunku pracy (bez względu na podstawę) otrzymujesz
    swiadectwo pracy. Twoja sprawa co z nim zrobisz. W nowej pracy możesz, ale
    nie musisz go przedstawiać. Poza tym świadectw pracy można mieć więcej niż
    jedno. Sam wybierasz, którym się bedziesz legitymował.

    Jotte

  • 5. Data: 2005-08-22 23:17:38
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

> [...]
    > nie musisz go przedstawiać. Poza tym świadectw pracy można mieć więcej niż
    > jedno. Sam wybierasz, którym się bedziesz legitymował.

    heh dziwne podejscie ...
    pracodawca moze zazyczyc sobie WSZYSTKICH wczesniejszych swiadectw pracy ...

  • 6. Data: 2005-08-22 23:31:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dedmd5$5io$1@atlantis.news.tpi.pl flashi
    <f...@e...pl> pisze:

    > heh dziwne podejscie ...
    > pracodawca moze zazyczyc sobie WSZYSTKICH wczesniejszych swiadectw pracy
    Dziwne podejście.
    Na jakiej podstawie prawnej?
    Zresztą - i co z tego? Niech sobie życzy.
    Jaką ma możliwość sprawdzić, czy dostał wszystkie? Coś Ci umknęło chyba.

    Jotte

  • 7. Data: 2005-08-23 05:52:17
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jotte napisał(a):

    > Dziwne podejście.
    > Na jakiej podstawie prawnej?
    > Zresztą - i co z tego? Niech sobie życzy.
    > Jaką ma możliwość sprawdzić, czy dostał wszystkie? Coś Ci umknęło chyba.

    Ten pomysł oczywiscie da sie zastosowac. Ale jest
    watpliwy jakosciowo.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 8. Data: 2005-08-23 08:08:58
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

> [...]
    > Zresztą - i co z tego? Niech sobie życzy.
    > Jaką ma możliwość sprawdzić, czy dostał wszystkie? Coś Ci umknęło chyba.

    nie musi byc podstawy ... jesli jakis pracownik ukrywa jakis okres czasu a
    niema zaswiadczenia z urzedu pracy o bezrobotnosci to IMHO pracodwaca moze
    domniemac dlaczego niema tego swiadectwa ... a jak takich dziur w
    zatrudnieniu jest wiecej to poprostu mowi sie mu dowidzenia ... jesli
    pracownik na samym poczatku kreci to powiedz mi po co taki pracownik w
    firmie ??/

  • 9. Data: 2005-08-23 08:54:21
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "flashi" <f...@e...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > jesli
    > pracownik na samym poczatku kreci to powiedz mi po co taki pracownik w
    > firmie ??/

    Bo np. szef nie chciał się zgodzić na rozwiązanie umowy o pracę
    za porozumieniem a nowy pracodawca nie mógł czekać?
    Sam byłem niedawno w sytuacji bliskiej porzucenia pracy.
    Na szczeście po męczących pertraktacjach dogadaliśmy się
    kosztem wielu ustępstw z mojej strony.
    Tak czy siak, ktoś z dyscyplinarką to niekoniecznie krętacz.

    MS

  • 10. Data: 2005-08-23 09:11:10
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Marek HAGA napisał(a):

    Przepraszam Marku, że się podpinam akurat pod Ciebie, ale ...

    > Bo np. szef nie chciał się zgodzić na rozwiązanie umowy o pracę
    > za porozumieniem a nowy pracodawca nie mógł czekać?

    Sluchajcie, a gdyby tak szef znalazł nowego - lepszego pracownika i
    postanowił wywalić was z dnia na dzień, bo stwierdził, że dłużej już nie
    może czekać, byłoby to w porządku?
    Druga rzecz... dziwię się pracodawcom, którzy akceptują takie zagrania
    ze strony kandydata na swojego pracownika - powiedzmy, że zdarzają się
    sytuacje, kiedy mają nóż na gardle i chcą takiego pracownika teraz, ale
    to chyba nie jest normą? Tzn. szukanie pracownika na gwałt i w ostatniej
    chwili. A jeśli nie to po co ryzykować zatrudnienie takiego? Zrobił to
    raz zrobi i drugi pewnie...

    Zbyszek