PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie a odpowiedz

  • 1. Data: 2005-08-22 12:29:16
    Temat: Wypowiedzenie a odpowiedz
    Od: "Benek" <o...@c...barg.cy>

    Witam
    Zlozylem wypowiedzenie umowy o prace za porozumieniem stron i pracodawca sie
    zgodzil.
    Ale mam teraz pytanie skoro Ja pisalem pisma czy pracodawca nie powinien mi
    odpowiedziec tez na pismie czy wystarczy tylko forma ustna.
    Jak to powinno mniej wiecej wygladac.

    BENIUCHNA

  • 2. Data: 2005-08-22 12:50:32
    Temat: Re: Wypowiedzenie a odpowiedz
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2005 14:29:16 +0200, Benek napisał(a):

    > Witam
    > Zlozylem wypowiedzenie umowy o prace za porozumieniem stron i pracodawca sie
    > zgodzil.

    To złożyłeś wypowiedzenie czy propozycję rozwiązania umowy za porozumieniem
    stron?

    > Ale mam teraz pytanie skoro Ja pisalem pisma czy pracodawca nie powinien mi
    > odpowiedziec tez na pismie czy wystarczy tylko forma ustna.
    > Jak to powinno mniej wiecej wygladac.

    A sprawdź w kadrach, czy na twoim piśmie nie zrobił dopisku np. "Wyrażam
    zgodę".

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2005-08-22 12:52:23
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Benek napisał(a):

    > Zlozylem wypowiedzenie umowy o prace za porozumieniem stron
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Znowu. :(

    i pracodawca sie
    > zgodzil.
    > Ale mam teraz pytanie skoro Ja pisalem pisma czy pracodawca nie powinien mi
    > odpowiedziec tez na pismie czy wystarczy tylko forma ustna.
    > Jak to powinno mniej wiecej wygladac.

    Jeśli to było *wypowiedzenie*, to nie musi ci w ogóle odpowiadać, jako
    że wypowiedzenie jest jednostronnym (twoim) oświadczeniem woli.
    Dla - ewentualnych - celów dowodowych dobrze byłoby, abyś miał
    poświadczoną datę otrzymania wypowiedzenia przez pracodawcę.
    Jeśli to była *prośba* o rozwiązanie za porozumieniem stron, to na tej
    prośbie powinien pracodawca/przedstawiciel tegoż powinien napisać, że
    się zgadza.
    Oczywiście dla celów jw. to powinno być w dwóch egzeplarzach po jednym
    dla każdej ze stron - czyli ciebie i pracodawcy.

    Zbyszek

  • 4. Data: 2005-08-22 15:12:03
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 22 Aug 2005 14:29:16 +0200, "Benek"
    <o...@c...barg.cy> zakodował:

    >Zlozylem wypowiedzenie umowy o prace za porozumieniem stron i pracodawca sie
    >zgodzil.

    Nie ma czegoś takiego.

    Na porozumieniu (coś w stylu "strony zgodnie oświadczają....") musi
    się podpisać, żeby było wiążące.
    Na wypowiedzeniu - tylko w celach dowodowych warto mieć na kopii
    "wpłynęło dnia" albo potwierdzenie odbioru z poczty.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded