PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w konsultingu

  • 1. Data: 2005-08-22 15:00:43
    Temat: praca w konsultingu
    Od: "Kamil -" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy ktorys z szanownych grupowiczow mial do czynienia z firmami: Boston
    Consulting Group albo McKinsey? Jak wyglada praca u nich? Na jakie zarobki
    mozna liczyc? Czy trudno sie dostac? Na co zwracaja najwieksza uwage: oceny ze
    studiow czy moze jakies doswiadczenia zawodowe? Z jakich uczelni i po jakim
    kierunki jest tam najwiecej ludzi?

    z gory dzieki za informacje
    pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2005-08-22 18:34:23
    Temat: Re: praca w konsultingu
    Od: "Blurp" <n...@s...com>

    "Kamil -" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > oceny ze
    > studiow czy moze jakies doswiadczenia zawodowe? Z jakich uczelni i po

    Te 2 firmy zwracaja bardzo duza uwage na to, jakie oceny uzyskales podczas
    swoich studiow na SGH ;)

    pozdro
    B.

  • 3. Data: 2005-08-22 19:40:44
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    wspolpracowalem kiedys z kims a moze z Kims z McKinsey. Oni "doradzali" TPSA
    w Wawie a ja tam cos wdrazalem. Po pierwsze starszne buce- udawali ze sie na
    czyms znaja. Po drugie mieli w dupie jakiekolwiek tzw "zasady". Dla nich
    telefon do mnie na grzecznosciowo podany numer prywatnej komorki w niedziele
    po godz 22 to bylo cos normalnego. Po dwoch takich numerach przestalem
    odbierac. Wydaje misie ze jak wiekszosci korporacji- na dole trzeba umiec
    wszystko i jest sie nikim
    --
    Jackare
    Bytom

  • 4. Data: 2005-08-23 14:40:42
    Od: "nica" <n...@g...pl>

    jejku, ilekroc jest mowa o ludziachc z konsultingu od razu pada slowow buce.
    jakby cala reszta luszi byla lepsza.

    ja znam tylko plotki. w mkz mozna dostac 10k na wstepie, ale fatycznie
    zwracaja uwage na uczelnie (polska, zagranica), oceny , wyroznienia(info z ich
    strony).
    jesli chodzi o boston to wydawalo mi sie ze nie biora absolwentow, ale moze
    sie myle. mysle ze nie spotkadsz tych ludzi na tym forum, w konsultingu
    faktycznie pracuje sie 10-12 i wiecej godzin.

  • 5. Data: 2005-08-23 18:37:15
    Od: PZ <p...@m...com>

    nica napisał(a):
    > jejku, ilekroc jest mowa o ludziachc z konsultingu od razu pada slowow buce.
    > jakby cala reszta luszi byla lepsza.
    Hello nica:)

    Cala reszta nie jest lepsza, ale nie jest taka specyficzna jak
    konsultant po SGH:)

    > faktycznie pracuje sie 10-12 i wiecej godzin.

    Chyba bym kopyta wyciagnal jakbym mial tak pracowac, zreszta wystarczy
    sie nie bujac po biurze i nie siedziec w pracy jak sie czeka na efekt
    pracy kogos i juz sie od razu lepiej robi:)

    PZ

  • 6. Data: 2005-08-23 19:55:10
    Od: "Mamooth" <l...@w...pl>

    a jak duże firmy polskie?
    Na jakie zarobki i czas pracy można liczyć?
    Np takie DGA?

    Z góry dzięki

  • 7. Data: 2005-08-23 20:10:30
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 23-08-2005 o 21:55:10 Mamooth <l...@w...pl> napisał:

    > a jak duże firmy polskie?
    > Na jakie zarobki i czas pracy można liczyć?
    > Np takie DGA?
    >
    > Z góry dzięki

    w usenecie NIE pisze się w html

    http://evil.pl/pip/

  • 8. Data: 2005-08-23 20:17:23
    Od: "nica" <n...@g...pl>

    > Hello nica:)
    witam serdecznie ;)

    > Cala reszta nie jest lepsza, ale nie jest taka specyficzna jak
    > konsultant po SGH:)
    Accenture przyjmuje nie tylko po sgh, a naczytalam sie o nich podobnych bardzo
    negatywnych opoinii. pewnie czesc jest prawda, ale z drugiej storny gdybym
    zarabiala tyle co oni to tez mogla bym byc bucem ;]

    > Chyba bym kopyta wyciagnal jakbym mial tak pracowac, zreszta wystarczy
    > sie nie bujac po biurze i nie siedziec w pracy jak sie czeka na efekt
    > pracy kogos i juz sie od razu lepiej robi:)
    w konsultingu pewnie bardziej zalezy to od klienta a nie od ciebie ;)
    pozdrawiam i do uslyszenia ;)

  • 9. Data: 2005-08-23 20:21:54
    Od: "nica" <n...@g...pl>

    nie dodalam, ze czesto w firmach konsultingowych placa od godziny i to niemale
    pieniadze. mysle ze ludzie tam pracujacy nie narzekaja ;]

  • 10. Data: 2005-08-23 20:54:57
    Od: "Mamooth" <l...@w...pl>

    przepraszam, poprawię się...