PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeronimo - proszę o opinie

  • 1. Data: 2005-08-22 17:51:10
    Temat: Jeronimo - proszę o opinie
    Od: "tomash" <t...@p...onet.pl>

    Proszę o opinie osoby pracujące (lub byłych pracowników) w Jeronimo Martins
    Dystrybucja Sp. z o.o. / Biedronka.
    Chodzi mi głównie o stanowiska kierowników rejonu i management trainee ale
    cenne będą opinie pracowników wszystkich szczebli.
    Jak się pracuje?

    Pozdrawiam
    tom

  • 2. Data: 2005-08-22 19:17:17
    Temat: Re: Jeronimo - proszę o opinie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Aug 2005 19:51:10 +0200, "tomash"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Chodzi mi głównie o stanowiska kierowników rejonu i management trainee ale
    >cenne będą opinie pracowników wszystkich szczebli.
    W sprawie Biedronki google powinno Ci pomoc. I archiwa prasowe :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-08-22 19:55:45
    Od: "tomash" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > W sprawie Biedronki google powinno Ci pomoc. I archiwa prasowe :)

    no tak.
    Juz to przerobilem, a teraz zalezy mi na aktualnych opiniach pracownikow.

    tom

  • 4. Data: 2005-08-22 20:11:20
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ded3ak$hn8$1@news.onet.pl tomash
    <t...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Chodzi mi głównie o stanowiska kierowników rejonu i management trainee
    > ale cenne będą opinie pracowników wszystkich szczebli.
    Osobiście nie posiadam autopsyjnej wiedzy na ten temat. Mam za to relacje z
    pierwszej ręki. Spytałem sąsiadkę pracującą do niedawna (kilka lat) w B. i
    mi trochę
    powiedziała. Twierdzi ona, że na każdym szczeblu kierowniczym trzeba stać
    się
    sługusem sługusa będącego na wyższym szczeblu kierowniczym i tym samym
    bydlakiem gnębiącym za kasę własnych rodaków. Oszustwa, zastrzaszanie i
    mobbing na porządku dziennym, funkcyjni są w tej materii instruowani. Na
    niższe stanowiska kierownicze (kierownik działu) czasem dokonuje się naboru
    wewnętrznego i wtedy dochodzi do krańcowych zbydlęceń osobników
    awansowanych. Nie jestem w stanie obiektywnie zweryfikować wiarygodności
    tych informacji, po prostu je przekazuję.

    Jotte

  • 5. Data: 2005-08-22 20:12:32
    Od: "darek" <p...@p...onet.pl>

    > teraz zalezy mi na aktualnych opiniach pracownikow.

    w tego typu firmach nic się nie zmienia
    gdyż założenia operają swoją działalności na krwożerczym wyzysku
    z tego żyją więc czego oczekujesz ?

    darek

  • 6. Data: 2005-08-22 21:52:39
    Od: "tomash" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał

> [...]
    > naboru
    > wewnętrznego i wtedy dochodzi do krańcowych zbydlęceń

    dzieki za wiadomosc,
    nie jest to zbyt optymistyczne
    duzo jest zlych opinii i zlej prasy nt Biedronki (nawet w dzisiejszych
    Faktach na TVN cos bylo)
    jestem ciekaw czy jest to praktyka ogolna, czy tylko jednostkowe przypadki
    naglosnione w mediach.
    Mam paru znajomych pracujacych w Lidlu i raczej sa zadowoleni. Rozmiar firmy
    i dzialalnosc podobne.

    tom

  • 7. Data: 2005-08-22 22:00:55
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dedhfe$o9i$1@news.onet.pl tomash
    <t...@p...onet.pl> pisze:

    > jestem ciekaw czy jest to praktyka ogolna, czy tylko jednostkowe
    > przypadki naglosnione w mediach.
    Nie wiem. To, co opisałem to nie jest przypadek nagłośniony w mediach, lecz
    spostrzeżenia pracownicy po kilkuletnim stażu.
    Nie ma dymu bez ognia, nie ma smrodu bez g***a.

    Jotte

  • 8. Data: 2005-08-23 05:55:00
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jotte napisał(a):

> [...]
    > pierwszej ręki. Spytałem sąsiadkę pracującą do niedawna (kilka lat) w B. i

    No, to ładnie sie pokrywa z tym co donosza media. Przypadek?
    Nie sadze..

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 9. Data: 2005-08-23 07:01:00
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    no to życze ciekawej pracy (znaczy się gnebienia ludzi)
    czy ty może w poprzednim zyciu byłes na usługach gestapo??

  • 10. Data: 2005-08-23 07:19:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Mariusz napisał(a):

    > no to życze ciekawej pracy (znaczy się gnebienia ludzi)
    > czy ty może w poprzednim zyciu byłes na usługach gestapo??
    A komu Ty to zyczysz? Moj czytnik pokazuje ze odpowiedziales na mail
    czarnego, cytujesz Jotte, a Twoja wypowiedz odnosi sie do...?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl