PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostałem wspaniały prezent na swieta :-) › Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    From: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Date: Wed, 22 Dec 2004 09:27:24 +0000 (UTC)

    xet <x...@i...pl.USUNTO> napisał(a):

    > ....i tym optymistycznym akcentem...gratuluje! i powodzenia oraz dalszej
    > pracy za te 6 miesiecy.

    Prawda jest taka, że dzisiaj trzeba się decydować szybko i nie ważne czy to
    praca po znajomości czy nie. Co z tego jeśli nawet? Przecież każdy sam musi
    się utrzymać i za cos jeść, tym bardziej jeśli ma jeszcze rodzinę na
    utzrymaniu, bądź plany co do niej. Nic nie ma w tym wstydliwego, że ma się
    pracę po znajomości. W dzisiejszych czasach nawet w ten sposób trudno jest
    ją znalezc. Ja tam Ci życzę powodzenia i sukcesów. A swoją drogą, to czy nie
    wolałbyś zarabiać jeszcze więcej i mieć w nosie wszystkich szefów tego świata?