PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostałem wspaniały prezent na swieta :-) › Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    From: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Date: Tue, 21 Dec 2004 15:41:02 +0100

    Dostałem od Mikołaja :-) wspaniały prezent na święta ,a mianowicie prace.
    Prawie 3 lata po ukończeniu szkoły bez doświadczenia (bo co to za
    doświadczenie praca w gospodarstwie rolnym u rodziców 4 m-ce w ARiMR). Ale
    na początku roku udało mi się załapać na czasową prace w ARiMR niestety po
    4miesiacach koniec (potwierdziło się niestety ze bez znajomości daleko nie
    zajedziesz mimo ze byłem faworytem z 30 osób nie byłem w szczęśliwej
    trójce). Złożenie papierów w oddziale regionalnym też nic nie dało a z
    telefonu (3 tygodnie temu) do kadr tegoż oddziału dowiedziałem ze nie ma
    szans aktualnie na prace. A w zeszły piątek zadzwonili a już dzisiaj
    formalnie 1 dzień pracy znowu w ARiMR.(na razie 6m-cy ale pensja o niebo
    lepsza niż poprzednio :-)
    Pewnie ta praca też po znajomości bo gdybym już nie pracował tam to by nikt
    o mnie sobie nie przypomniał.
    Wiec dla tych co wciąż szukają, nie poddawajcie się (choć ja już byłem
    zniechęcony do szukania ale samo mnie znalazło :-), czasami warto popracować
    za marne grosze. Na wiosnę znowu będą przyjęcia na czasówke wiec może
    jeszcze komuś się uda.
    Pozdrawiam i Wesołych świąt.