PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dorywcza praca zdalna dla programisty

  • 1. Data: 2006-11-29 21:00:45
    Temat: Dorywcza praca zdalna dla programisty
    Od: "berliner.mauer" <b...@g...com>

    Witam grupowiczów,

    Jestem pracującym programistą i z poszukiwaniem pracy stałej nigdy
    nie miałem problemu. Z poszukiwaniem pracy zdalnej ale w pełnym
    wymiarze godzin też nie, z tego co widzę jest sporo ofert.
    Ja szukam natomiast zdalnej pracy ale na zasadzie "po godzinach". Tzn.
    umawiam się z pracodawcą na wykonanie pewnej pracy w przeciągu
    pewnego okresu za określoną kwotę.

    Płaca nie jest najważniejszym priorytetem, jestem gotowy zarobić
    mniej ale ucząc się w zamian czegoś nowego. W obecnej pracy nie mam
    szans w najbliższym okresie doświadczyć czegoś nowego (stabilna
    aplikacja, zamknięte środowisko programistyczne i dużo mozolnej
    pracy). A ponieważ jestem programistą z zamiłowania a nie z
    konieczności chciałbym swój entuzjazm przelać na linijki kodu.
    Dodam tylko, że oferuje 5 letnie doświadczenie programistyczne więc
    nie interesują mnie także oferty w stylu "przyjmiemy studentów 4
    roku".

    Ale do rzeczy żeby nie było OT.Czy ktoś może mi polecić dobry
    serwis gdzie znajdę tego typu oferty?
    Ogłaszałem się na grupach do tego celu przeznaczonych (odpowiedzi
    były dosyć niepoważne), szukałem na zlecenia.przez.net oraz
    freelancers.pl ale tam pozycji dosłownie brak, a jak są to oferty w
    stylu "sklep internetowy". Owszem wysyłam zapytania do firm które
    potrzebują programistów ale albo odpowiadają: praca zdalna
    niemożliwa, kontakt osobisty minimum raz/tydzień (inne odległe
    miasto) albo zapraszają mnie na rozmowę w sprawie stałej pracy. A mi
    chodzi o dłuższą współprace niekoniecznie z firmą w pełni
    informatyczną.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-30 16:48:13
    Temat: Re: Dorywcza praca zdalna dla programisty
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "berliner.mauer" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

[...]

    Przylaczam sie do prosby... a swoja droga jak znalazles przedtem prace
    zdalna ?

  • 3. Data: 2006-11-30 18:56:58
    Od: "berliner.mauer" <b...@g...com>

    Tomek napisał(a):

    > Przylaczam sie do prosby... a swoja droga jak znalazles przedtem prace
    > zdalna ?

    Wyraziłem się trochę nie jasno.
    Nie wykonywałem pracy zdalnej. Po wysłaniu kilku ofert do paru firm
    oferowano mi prace zdalną typu "on-line" mniej więcej w godzinach
    pracy pozostałych członków zespołu - o pracy "po godzinach" nie
    chciano słyszeć. Zresztą w mojej obecnej pracy jest to praktykowane
    zjawisko na niektórych stanowiskach i przy niektórych projektach.

  • 4. Data: 2006-12-01 10:15:33
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    berliner.mauer wrote:

> [...]
    > oferowano mi prace zdalną typu "on-line" mniej więcej w godzinach
    > pracy pozostałych członków zespołu - o pracy "po godzinach" nie

    Dziwi mnie, ze Cie to dziwi. Indywidualna praca w oderwaniu od reszty
    zespolu, tzn. bez komunikacji w czasie rzeczywistym, nadaje sie tylko do
    malych projektow, ktore moze wykonac w calosci jedna osoba w rozsadnym
    czasie. A sila rzeczy takie malenkie projekty rzadko bywaja ambitne. To,
    czego chcesz, czyli uczenie sie nowych rzeczy - przy Twoim kilkuletnim
    doswiadczeniu - jest mozliwe tylko w wiekszych projektach. Tu uczestnicy
    moga byc od biedy rozrzuceni po swiecie, ale komunikacja na biezaco jest
    kluczowa.

    Albo zmien prace podstawowa na taka, ktora zaspokoi Twoje potrzeby w tym
    zakresie, albo szukaj kontrahentow w takiej strefie czasowej, ze Twoje
    "po godzinach" bedzie ich dniem roboczym.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)