PracaGrupypl.praca.dyskusjeDorywcza praca zdalna dla programisty › Dorywcza praca zdalna dla programisty
    From: "berliner.mauer" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dorywcza praca zdalna dla programisty
    Date: 29 Nov 2006 13:00:45 -0800

    Witam grupowiczów,

    Jestem pracującym programistą i z poszukiwaniem pracy stałej nigdy
    nie miałem problemu. Z poszukiwaniem pracy zdalnej ale w pełnym
    wymiarze godzin też nie, z tego co widzę jest sporo ofert.
    Ja szukam natomiast zdalnej pracy ale na zasadzie "po godzinach". Tzn.
    umawiam się z pracodawcą na wykonanie pewnej pracy w przeciągu
    pewnego okresu za określoną kwotę.

    Płaca nie jest najważniejszym priorytetem, jestem gotowy zarobić
    mniej ale ucząc się w zamian czegoś nowego. W obecnej pracy nie mam
    szans w najbliższym okresie doświadczyć czegoś nowego (stabilna
    aplikacja, zamknięte środowisko programistyczne i dużo mozolnej
    pracy). A ponieważ jestem programistą z zamiłowania a nie z
    konieczności chciałbym swój entuzjazm przelać na linijki kodu.
    Dodam tylko, że oferuje 5 letnie doświadczenie programistyczne więc
    nie interesują mnie także oferty w stylu "przyjmiemy studentów 4
    roku".

    Ale do rzeczy żeby nie było OT.Czy ktoś może mi polecić dobry
    serwis gdzie znajdę tego typu oferty?
    Ogłaszałem się na grupach do tego celu przeznaczonych (odpowiedzi
    były dosyć niepoważne), szukałem na zlecenia.przez.net oraz
    freelancers.pl ale tam pozycji dosłownie brak, a jak są to oferty w
    stylu "sklep internetowy". Owszem wysyłam zapytania do firm które
    potrzebują programistów ale albo odpowiadają: praca zdalna
    niemożliwa, kontakt osobisty minimum raz/tydzień (inne odległe
    miasto) albo zapraszają mnie na rozmowę w sprawie stałej pracy. A mi
    chodzi o dłuższą współprace niekoniecznie z firmą w pełni
    informatyczną.