PracaGrupypl.praca.dyskusjeDorywcza praca zdalna dla programisty › Re: Dorywcza praca zdalna dla programisty
    From: "Tomek" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dorywcza praca zdalna dla programisty
    Date: Thu, 30 Nov 2006 17:48:13 +0100

    Użytkownik "berliner.mauer" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1164834045.584184.299940@h54g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    Ale do rzeczy żeby nie było OT.Czy ktoś może mi polecić dobry
    serwis gdzie znajdę tego typu oferty?
    Ogłaszałem się na grupach do tego celu przeznaczonych (odpowiedzi
    były dosyć niepoważne), szukałem na zlecenia.przez.net oraz
    freelancers.pl ale tam pozycji dosłownie brak, a jak są to oferty w
    stylu "sklep internetowy". Owszem wysyłam zapytania do firm które
    potrzebują programistów ale albo odpowiadają: praca zdalna
    niemożliwa, kontakt osobisty minimum raz/tydzień (inne odległe
    miasto) albo zapraszają mnie na rozmowę w sprawie stałej pracy. A mi
    chodzi o dłuższą współprace niekoniecznie z firmą w pełni
    informatyczną.

    Przylaczam sie do prosby... a swoja droga jak znalazles przedtem prace
    zdalna ?