PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontrola z wojewodzkiego urzedu pracy

  • 1. Data: 2006-11-29 18:16:19
    Temat: kontrola z wojewodzkiego urzedu pracy
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Czesc!
    Czy ktos slyszal o kontrolach wojewodzkiego urzedu pracy?
    Ostatnio przyszli do mnie do pracy i zastali tylko sekretarke,
    zapowiedzieli, ze wroca.
    Czego sie spodziewac, co moga kontrolowac?

    Pozdr.
    Monika

  • 2. Data: 2006-11-29 18:58:49
    Temat: Re: kontrola z wojewodzkiego urzedu pracy
    Od: Anna Woźniak <a...@e...pl>

    Monika napisał(a):
> [...]
    > Ostatnio przyszli do mnie do pracy i zastali tylko sekretarke,
    > zapowiedzieli, ze wroca.
    > Czego sie spodziewac, co moga kontrolowac?

    Mają tam taki oddzial kontroli legalności zatrudnienia i oni sprawdzaja
    min. czy nie zatrudniasz kogos na czarno.
    pozdrawiam
    ania

  • 3. Data: 2006-11-29 19:02:06
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 19:16:19 +0100, Monika napisał(a):

> [...]
    > Ostatnio przyszli do mnie do pracy i zastali tylko sekretarke,
    > zapowiedzieli, ze wroca.
    > Czego sie spodziewac, co moga kontrolowac?

    ZUS bankrutuje, wiec na pewno chca Cie sprawdzic czy nie robisz to co kazdy
    pracodawca - nie oszukujesz na zlodziejskich skladkach.