PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do osób HR!!!!!

  • 1. Data: 2003-05-10 12:00:02
    Temat: Do osób HR!!!!!
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Chciałabym zaapelowac do osób zajmujących sie rekrutacją.!!!!
    Przeczytajcie i zastanówcie sie czy to wszystko nie idzie w złym kierunku.
    Narzekacie że aplikacje sa złe i nieciekawe.Dobrze ale teraz postawcie się
    na pozycji osoby szukającej pracy.
    Przecież wszyscy jesteśmy podobni "z tej samej gliny",kończymy te same
    szkoły i podobne języki znamy.
    Czy mamy sie uczyć chińskiego lub lapońskiego bo to bedzie wygladało fajnie
    i ciekawie w cv czy mamy zacząć uczyc sie latać samolotem lub
    balonem!!!Uważam że jesteście zmanierowani i szukacie dziury w całym.Ja wiem
    że są stanowiska które wymagaja pewnych predyspozyji np: przedstawiciel
    handlowy.Ale jak macie mnie odkryć jak moje cv jest krótkie i nieciekawe ale
    mam ciekawą osobowosc.
    Tak naprawdę to nie wiem jak do was przemówić zmuszacie nas do oszustwa
    ponieważ sa osoby które napiszą nam cv i list motywa i bedziecie czytać je w
    pelni zachwytu a tak naprawdę to jest jakaś prowizorka.
    Ja staram sie o pracę jako przedstawiciel medyczny mam małe
    doświadczenie i co ma wymysleć w swoim cv.
    Sprawdziłam sie na tym stanowisku ale nie mam talentu pisarskiego i tylko po
    przez rozmowę jestem w stanie "przekanać" do siebie pracodawce.
    Postawcie sie na naszym miejscu!
    Pozdrawaim i czekam na odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-05-10 14:27:48
    Temat: Re: Do osób HR!!!!!
    Od: "Pracodawca X" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Narzekacie że aplikacje sa złe i nieciekawe.
    - bo bywają takie, że się ich czytać nawet nie da (błędy ortograficzne,
    nawet język polski pozostawia dużo do życzenia, nie mówiąć już o języku
    angielskim czy niemieckim, które udowadniają totalny analfabetyzm. Ale nie
    uogólniam, są też cv i LM dobre, na tamat, zwięzłe i dostosowane do oferty
    pracy o którą się ludzie starają. I pragniemy jedynie pokazać Wam,
    poszukujący pracy, że jak nie włożycie chociaż minimum wysiłku w tą jedną
    czy dwie strony CV i stronę LM to HR-owiec stwierdzi, że jesteście szarą
    masą nie wyróżniającą się... i podziękuje.

    > Ale jak macie mnie odkryć jak moje cv jest krótkie i nieciekawe
    - no sorry, mam się domyślać, że jesteś wartościowa i ciekawa. Twoje CV i LM
    świadczy o Tobie i rzeczywistej chęci podjęcia pracy, więc trochę wysiłku,
    ja muszę się wysilić i przeczytać to, więc niech nie będzie to dla mnie
    udręka.....

    > ale mam ciekawą osobowosc.
    - ale jestem leniwa, bo mi się nie chce napisać porządnie CV i LM....

> [...]
    > do oszustwa ponieważ sa osoby które napiszą nam cv i list motywa
    > i bedziecie czytać je w pelni zachwytu a tak naprawdę to jest jakaś
    - ale na takim się zatrzymam i wezwę tą osobę na II etap - w rozmowie
    wyjdzie, że to jest osoba "wartościowa" czy na pokaz. A jak zrazisz mnie do
    siebie swoim już nawet nie CV tylko LM to na rozmowę już się nie
    załapiesz.... i sama sobie zamykasz możliwość wykazania się.

    > Ja staram sie o pracę jako przedstawiciel medyczny mam małe
    > doświadczenie i co ma wymysleć w swoim cv.
    - nie wymyślać. Jeśli potrafisz przekonać mnie swoimi argumentami to napisz
    to w LM.

    > Postawcie sie na naszym miejscu!
    - i nawzajem.

    Pracodawca X

  • 3. Data: 2003-05-10 16:06:18
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Nie jest ze mna tak żle bo jestem zapraszana na rozmowy i
    pracowałam.Napisanie dobrego cv i lm to tylko wierzchołek góry lodowej.
    Jesli chodzi o pisanie nie kazdy jak juz pisałam ma talent do ubierania w
    słowa ale to wcale nie oznacza że jest beznadziejny. Przytocze swój przykład
    jestem osoba konkretna i moje aplikacje maja dwie kartki A4(jedna to cv
    ,druga to lm)Nie umiem poetycko i ciekawie wychwalać sie pod niebiosa.Pisze
    dlaczego chce pracowac i jakie moje cechy osobowści pomogą mi w
    pracy.Niestety nie każdej osobie odpowiedzilanej za rerutacje podoba sie
    taki styl pisania.
    Po za tym oferty pracy sa tak napisane że trudno wyczuć czego tak naprawde
    oczekuje pracodawca.Ogłoszenie na rózne stanowiska wyglądaja podobnie lub
    tak samo.Nie wiem ile jest prawdy jesli chodzi o te beznadziejne
    cv.Widziałam wiele cv róznych ludzi na rózne stanowiska.Były bardzo dobrze
    napisane.
    Mam pytanie co tak naprawdę decyduje o tym ze osoba jest zaproszona na
    rozmowę?Ma wrażenie że czysty przypadek na zasadzie losowania-bo jesli sa
    podobne lub takie same?

  • 4. Data: 2003-05-10 22:01:56
    Temat: Odp: Do osób HR!!!!!
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    > Mam pytanie co tak naprawdę decyduje o tym ze osoba jest zaproszona na
    > rozmowę?Ma wrażenie że czysty przypadek na zasadzie losowania-bo jesli sa
    > podobne lub takie same?

    Postaw się w sytuacji pracodawcy...
    Dostajesz np.30cv+lm....
    odrzucasz te z błędami(no chyba ,że masz to gdzieś)....
    odrzucasz te osoby, które nie pasują do twojego wyobrażenia pracownika na
    danym stanowisku( to też może zależeć od osobowości HR )....
    zostają sztuki , które przesiewasz na rozmowie...

    Dla Ciebie L.M. może być dobry, a dla pracodawcy nudny.....to zależy od
    człowieka.Jednym nie chce sie przeczytać tego co napiszesz , więc lepiej
    krótko i rzeczowo, a inni (np. pracodawca x) nie są tak leniwi. Pewnie
    losowania też się zdażają ;-) .

    Pisząc, bądź sobą, bo w przyszłości i tak wszystko wyjdzie...
    Głowa do góry :-) !!
    Pracodawca też człowiek.

  • 5. Data: 2003-05-10 22:52:20
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michał t" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > człowieka.Jednym nie chce sie przeczytać tego co napiszesz , więc lepiej
    > krótko i rzeczowo, a inni (np. pracodawca x) nie są tak leniwi. Pewnie

    A'propos tych błędów ortograficznych: zdaRZają się? czy tak jak powyżej:
    losowania zdaŻają się.
    Trochę więcej uwagi i spojrzenia w siebie dla wszystkich pracodawców i
    pracobiorców.

  • 6. Data: 2003-05-12 09:44:45
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałabym zaapelowac do osób zajmujących sie rekrutacją.!!!!

    Ja tez intensywnie szukam pracy i dzialom HR, rowniez nalezy sie od czasu do
    czasu "zlota czcionka".
    Oto aktualny IDEAL poszukiwanego pracownika (cytat z prasy):
    "Emeryt z samochodem i wlasna dzialalnoscia gospodarcza".

    Pozdrawiam
    Negatyw

  • 7. Data: 2003-05-12 14:41:52
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Mon, 12 May 2003 11:44:45 +0200, Negatyw wrote:

    > Oto aktualny IDEAL poszukiwanego pracownika (cytat z prasy):
    > "Emeryt z samochodem i wlasna dzialalnoscia gospodarcza".

    cieno...

    Młody, wykszłcenie informatyczne mile widziane, prawo jazdy, samochód,
    nieregulowany czas pracy, praca poza terenem zamieszkania, częste wyjazdy
    na drugi koniec Polski... A teraz uwaga -gwóźdź programu..."grupa
    inwalidzka będzie dodatkowym autem"...

    bossko... praca którą ma wykonywać wykończyłaby normalnie funkcjonującego
    zdrowego człowieka, a oni chcą do tego zatrudnić inwalidę ;)....

    --
    Grendel

  • 8. Data: 2003-05-12 20:55:16
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości news:vlv86s5gpqaf.pgk8kp4b9uip$.dlg@40tude.net...

    > bossko... praca którą ma wykonywać wykończyłaby normalnie funkcjonującego
    > zdrowego człowieka, a oni chcą do tego zatrudnić inwalidę ;)....

    Taaa... kapitalizmu sie nam kiedys zachcialo - no to mamy!

    Pozdro :)
    Negatyw

  • 9. Data: 2003-05-16 19:19:49
    Od: "smeno" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości news:vlv86s5gpqaf.pgk8kp4b9uip$.dlg@40tude.net...

    ciach...

> [...]
    >
    > bossko... praca którą ma wykonywać wykończyłaby normalnie funkcjonującego
    > zdrowego człowieka, a oni chcą do tego zatrudnić inwalidę ;)....

    a gdzie jest mowa o inwalidzie?
    jest wymagana grupa inwalidzka a nie inwalidztwlo ;-P

    PrzemekK

  • 10. Data: 2003-05-19 12:43:45
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Poczekajcie troche, az absolwenci wejda, za nich to nie trzeba
    nawet zusu przez rok placic :)

    Użytkownik smeno <smeno@tlen..pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba3dj4$ois$...@a...news.tpi.pl...