PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo osób HR!!!!! › Re: Do osób HR!!!!!
    From: "Pracodawca X" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do osób HR!!!!!
    Date: Sat, 10 May 2003 16:27:48 +0200

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b9ipoo$1bj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Narzekacie że aplikacje sa złe i nieciekawe.
    - bo bywają takie, że się ich czytać nawet nie da (błędy ortograficzne,
    nawet język polski pozostawia dużo do życzenia, nie mówiąć już o języku
    angielskim czy niemieckim, które udowadniają totalny analfabetyzm. Ale nie
    uogólniam, są też cv i LM dobre, na tamat, zwięzłe i dostosowane do oferty
    pracy o którą się ludzie starają. I pragniemy jedynie pokazać Wam,
    poszukujący pracy, że jak nie włożycie chociaż minimum wysiłku w tą jedną
    czy dwie strony CV i stronę LM to HR-owiec stwierdzi, że jesteście szarą
    masą nie wyróżniającą się... i podziękuje.

    > Ale jak macie mnie odkryć jak moje cv jest krótkie i nieciekawe
    - no sorry, mam się domyślać, że jesteś wartościowa i ciekawa. Twoje CV i LM
    świadczy o Tobie i rzeczywistej chęci podjęcia pracy, więc trochę wysiłku,
    ja muszę się wysilić i przeczytać to, więc niech nie będzie to dla mnie
    udręka.....

    > ale mam ciekawą osobowosc.
    - ale jestem leniwa, bo mi się nie chce napisać porządnie CV i LM....

    > Tak naprawdę to nie wiem jak do was przemówić zmuszacie nas
    > do oszustwa ponieważ sa osoby które napiszą nam cv i list motywa
    > i bedziecie czytać je w pelni zachwytu a tak naprawdę to jest jakaś
    > prowizorka.
    - ale na takim się zatrzymam i wezwę tą osobę na II etap - w rozmowie
    wyjdzie, że to jest osoba "wartościowa" czy na pokaz. A jak zrazisz mnie do
    siebie swoim już nawet nie CV tylko LM to na rozmowę już się nie
    załapiesz.... i sama sobie zamykasz możliwość wykazania się.

    > Ja staram sie o pracę jako przedstawiciel medyczny mam małe
    > doświadczenie i co ma wymysleć w swoim cv.
    - nie wymyślać. Jeśli potrafisz przekonać mnie swoimi argumentami to napisz
    to w LM.

    > Postawcie sie na naszym miejscu!
    - i nawzajem.

    Pracodawca X