PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za sklep internetowy?

  • 1. Data: 2003-05-10 10:19:06
    Temat: Ile za sklep internetowy?
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam.
    Ile można wziąść za wykonanie sklepu internetowego średniej wielkości.
    Pozdrawiam,
    kowal

  • 2. Data: 2003-05-10 14:04:45
    Temat: Re: Ile za sklep internetowy?
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On 10 May 2003 12:19:06 +0200, k...@p...onet.pl wrote:

    > Witam.
    > Ile można wziąść za wykonanie sklepu internetowego średniej wielkości.
    > Pozdrawiam,
    > kowal

    A jak okreslisz srednia wielkosc? Wg czego? Jesli juz, to wyceniac mozesz
    wg stopnia zaawansowania i zastosowanych rozwiazan. Ew. wg godzin pracy nad
    tym sklepem.
    Tobi

  • 3. Data: 2003-05-10 19:27:40
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > wg stopnia zaawansowania i zastosowanych rozwiazan. Ew. wg godzin pracy nad

    Zwykły sklep, nic zaawansowango, np. taki
    http://sklep.barwkomp.pl/

    Chodzi mi tylko o przykładową wartość takiego zlecenia, bo ostatnio dużo jest
    tego typu zleceń i się zastanawiam jaka z tego płynie kasa za zrobienie takiego
    sklepu.

  • 4. Data: 2003-05-11 12:39:41
    Od: "Rygel" <r...@g...pl>

    On Sat, 10 May 2003 21:27:40 +0200, kowal99 wrote:

    > Chodzi mi tylko o przykładową wartość takiego zlecenia, bo ostatnio dużo jest
    > tego typu zleceń i się zastanawiam jaka z tego płynie kasa za zrobienie takiego
    > sklepu.

    Jeżeli chodzi ci o zlecenia z pl.praca.oferowana to wartość
    jest żadna. Jeśli chcesz się przekonać dlaczego to w ofercie
    wyślij tylko ogólną informację, a portfolio, CV itp umieść na stronie
    www, a później w statystykach sprawdź skąd były odwiedziny :(

    Rygel

  • 5. Data: 2003-05-11 18:34:53
    Od: "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wyślij tylko ogólną informację, a portfolio, CV itp umieść na stronie
    > www, a później w statystykach sprawdź skąd były odwiedziny :(

    what do u mean?