PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo osób HR!!!!! › Re: Do osób HR!!!!!
    From: "Magda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do osób HR!!!!!
    Date: Sat, 10 May 2003 18:06:18 +0200

    Nie jest ze mna tak żle bo jestem zapraszana na rozmowy i
    pracowałam.Napisanie dobrego cv i lm to tylko wierzchołek góry lodowej.
    Jesli chodzi o pisanie nie kazdy jak juz pisałam ma talent do ubierania w
    słowa ale to wcale nie oznacza że jest beznadziejny. Przytocze swój przykład
    jestem osoba konkretna i moje aplikacje maja dwie kartki A4(jedna to cv
    ,druga to lm)Nie umiem poetycko i ciekawie wychwalać sie pod niebiosa.Pisze
    dlaczego chce pracowac i jakie moje cechy osobowści pomogą mi w
    pracy.Niestety nie każdej osobie odpowiedzilanej za rerutacje podoba sie
    taki styl pisania.
    Po za tym oferty pracy sa tak napisane że trudno wyczuć czego tak naprawde
    oczekuje pracodawca.Ogłoszenie na rózne stanowiska wyglądaja podobnie lub
    tak samo.Nie wiem ile jest prawdy jesli chodzi o te beznadziejne
    cv.Widziałam wiele cv róznych ludzi na rózne stanowiska.Były bardzo dobrze
    napisane.
    Mam pytanie co tak naprawdę decyduje o tym ze osoba jest zaproszona na
    rozmowę?Ma wrażenie że czysty przypadek na zasadzie losowania-bo jesli sa
    podobne lub takie same?