PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego 3 umowa tylko na 10 miesiecy?

  • 1. Data: 2010-11-19 19:03:52
    Temat: Dlaczego 3 umowa tylko na 10 miesiecy?
    Od: "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu>

    Bylby ktos uprzejmy i mi powiedzial dlaczego otrzymalam 3 umowe o prace na
    czas okreslony tylko na 10 miesiecy tak zeby sumaryczny okres pracy wynosil
    3 lata? Czy jest to jakos prawnie regulowane?

  • 2. Data: 2010-11-19 19:05:28
    Temat: Re: Dlaczego 3 umowa tylko na 10 miesiecy?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 20:03, Paulina Wieczorek pisze:
    > Bylby ktos uprzejmy i mi powiedzial dlaczego otrzymalam 3 umowe o prace na
    > czas okreslony tylko na 10 miesiecy tak zeby sumaryczny okres pracy wynosil
    > 3 lata? Czy jest to jakos prawnie regulowane?

    Nie wiem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-11-19 20:39:30
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Bylby ktos uprzejmy i mi powiedzial dlaczego otrzymalam 3 umowe o prace na
    > czas okreslony tylko na 10 miesiecy tak zeby sumaryczny okres pracy wynosil 3
    > lata? Czy jest to jakos prawnie regulowane?

    Zapewne jest jakiś przepis, który Ci po trzech latach robi "dobrze", więc dzięki
    temu masz krótszą umowę.

    --
    andrzej

  • 4. Data: 2010-11-19 23:36:14
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

> [...]

    > na czas okreslony tylko na 10 miesiecy tak zeby sumaryczny okres pracy
    > wynosil 3 lata? Czy jest to jakos prawnie regulowane?

    Jesteś pewna, że 3 lata?
    Napisz coś więcej o tym umowach, kiedy dokładnie były zawierane i na jakie
    okresy.

    K.

  • 5. Data: 2010-11-19 23:49:05
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Bylby ktos uprzejmy i mi powiedzial dlaczego otrzymalam 3 umowe o prace na
    > czas okreslony tylko na 10 miesiecy
    Może pracodawca byłby uprzejmy i ci powiedział...
    Pytałaś?

    > tak zeby sumaryczny okres pracy wynosil 3 lata?
    To niekoniecznie musi mieć znaczenie.

    > Czy jest to jakos prawnie regulowane?
    Owszem.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-11-19 23:52:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-20 00:36, Krzysztof pisze:
    > "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> napisał

    > Jesteś pewna, że 3 lata?
    > Napisz coś więcej o tym umowach, kiedy dokładnie były zawierane i na
    > jakie okresy.

    I czy pierwsza umowa była na okres próbny, czy na czas określony.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-11-21 18:35:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.11.2010 Paulina Wieczorek <p...@o...eu> napisał/a:
    > Bylby ktos uprzejmy i mi powiedzial dlaczego otrzymalam 3 umowe o prace na
    > czas okreslony tylko na 10 miesiecy tak zeby sumaryczny okres pracy wynosil
    > 3 lata? Czy jest to jakos prawnie regulowane?

    Pewnie chodzi o to, że 10 miesięcy od zawarcia tej umowy kończy się
    działanie pakietu ustaw antykryzysowych, które do któregoś tam sierpnia
    2011 (zdaje się) pozwalają zawierać dowolną liczbę umów na czas określony.
    --
    Samotnik