PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysylanie aplikacji a list motywacyjny

  • 1. Data: 2010-11-15 20:38:19
    Temat: wysylanie aplikacji a list motywacyjny
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    mam pewną wątpliwość, otóż jestem na etapie początku szukania pracy i
    zastanawiam się nad jedną rzeczą,
    jeżeli wysyłam aplikację do firmy w tzw. "ciemno" -np dana korporacja ma
    informację na stronie, że można wysyłać aplikacje nawet jeżeli nie prowadzi
    rekrutacji w danym momencie - to czy w takiej sytuacji wysyłać również list
    motywacyjny? w końcu LM zwykle jest pod konkretne stanowisko/ogłoszenie,
    czy w takim przypadku samo CV wystarcza?
    dzięki za opinie,

    brat

  • 2. Data: 2010-11-15 22:48:17
    Temat: Re: wysylanie aplikacji a list motywacyjny
    Od: Stach <s...@f...pl>

    W dniu 2010-11-15 21:38, bratPit pisze:

    > czy w takim przypadku samo CV wystarcza?

    Wyślij CV, napisz w mailu parę słów od siebie.

    Stach

  • 3. Data: 2010-11-15 22:59:41
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 15-11-2010 o 21:38:19 bratPit <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > również list motywacyjny? w końcu LM zwykle jest pod konkretne
    > stanowisko/ogłoszenie,
    > czy w takim przypadku samo CV wystarcza?

    Ja bym się nie wysilał. Ewentualnie jak będą chcieli to poproszą.
    Ktoś też już napisał, że w mailu możesz podać parę słów od siebie.

    --
    Scowron