PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w IBM we Wroclawiu

  • 1. Data: 2010-11-10 20:12:26
    Temat: Praca w IBM we Wroclawiu
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Witam,
    Czy ktos tutaj moze sie wypowiedziec o pracy w ibm we Wroclawiu?
    Niestety nie znam nikogo kto tam pracuje.

    Pozdrawiam,
    RPC6JHG

  • 2. Data: 2010-11-11 18:52:05
    Temat: Re: Praca w IBM we Wroclawiu
    Od: karol <k...@i...ignore.pl>

    W dniu 10.11.2010 21:12, RPC5JHG pisze:
    > Witam,
    > Czy ktos tutaj moze sie wypowiedziec o pracy w ibm we Wroclawiu?
    > Niestety nie znam nikogo kto tam pracuje.
    >
    > Pozdrawiam,
    > RPC6JHG

    Sporo wypowiedzi na forum goldenline widziałem. Zdecydowanie odwodzących
    od chęci aplikowania.

    Pzdr
    Karol

  • 3. Data: 2010-11-16 09:06:53
    Od: "MaciejNT" <m...@p...fm>

    albo tutaj:
    http://www.wss.pl/frmThread.aspx?id=553217#561873

    --
    MaciejNT

  • 4. Data: 2010-12-01 15:48:25
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 10 Lis, 21:12, RPC5JHG <g...@y...co.uk> wrote:
    > Witam,
    > Czy ktos tutaj moze sie wypowiedziec o pracy w ibm we Wroclawiu?
    > Niestety nie znam nikogo kto tam pracuje.

    Zeby tam pracowac musisz dokupic sobie koprocesor i miec 3-4 rdzenie
    kręgowe, na wypadek jakby ci sie ten jeden jedyny spalil hehe ; )

  • 5. Data: 2010-12-01 15:48:37
    Od: Mirku <r...@a...pl>