PracaGrupypl.praca.dyskusje › Data urodzenia/wiek w CV

  • 11. Data: 2006-12-04 12:34:10
    Temat: Re: Data urodzenia/wiek w CV
    Od: a...@r...pl

    Rafal M napisał(a):

    > To teraz troche utrudnimy ;)
    >
    > Wpisywac tylko standardowo - data + nazwa uczelni, kierunek i spec, czy
    > moze pisac jaka czesc studiow dziennych itd?
    >
    > Bo u mnie jest to troche zakrecone ;) Pierwsze 3 semestry na studiach
    > dziennych, pozniej 1 rok urlopu dziekanskiego i teraz po sesji zimowej
    > wracam, ale juz na studia zaoczne :)

    IMHO to zależy od tego jak bardzo twoje studia są związane z
    przyszłą pracą. Jeśli powiązanie jest bardzo istotne (typu
    informatyka - praca jak programista) to opisz konkretnie i ze
    szczegółami, jeśli natomiast pracodawcę niezupełnie będzie
    interesowac zgłębianie szczegółów to możesz wybrać wariant
    pierwszy - data, nazwa uczelni, kierunek i specjalizacja.

    Pozdrawia M.

  • 12. Data: 2006-12-05 21:42:40
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Rafal M napisał(a):

    > To teraz troche utrudnimy ;)
    >
    > Wpisywac tylko standardowo - data + nazwa uczelni, kierunek i spec, czy
    > moze pisac jaka czesc studiow dziennych itd?
    Nie wnikaj tak głęboko. Wystarczt data, nazwa uczelni, kierunek, spec.

    pozdrawiam
    Maciek

  • 13. Data: 2006-12-10 12:57:30
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Maciek Sobczyk napisał:

    > Datę urodzenia nie bardzo. Wiek owszem.

    tak z ciekawosci: co to za roznica dla czytajacego? (oczywiscie zakladam
    ze czytajacy jest srednia rozgarniety z matematyki)

    pozdr

  • 14. Data: 2006-12-13 20:46:15
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    o`rety napisał(a):

    > tak z ciekawosci: co to za roznica dla czytajacego? (oczywiscie zakladam
    > ze czytajacy jest srednia rozgarniety z matematyki)

    A po co komplikować robotę komuś, na kim chcemy zrobić dobre wrażenie?
    I jaka gwarancja, że dobrze policzy nasz wiek, jeśli stale będzie musiał
    przełączać uwagę (treść vs. foto vs. matematyka)?

    pozdr.
    Maciek

  • 15. Data: 2006-12-15 20:10:51
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2006-12-03, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Jak myslicie warto pisac date urodzenia/wiek w CV?
    Jeśli wiesz, komu wysyłasz CV, to pisz. Jeśli wysyłasz to "znanej dużej
    firmy działającej na rynku handlu przyczłapek do bulgulatora" to nie pisz ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    windows jest jak Odie - głupi jak but, cały czas się uśmiecha, a linux jak
    Garfield - może i by coś zrobił, ale trzeba go najpierw do tego zmusić.