PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa -> Kraków

  • 1. Data: 2004-08-30 09:31:17
    Temat: Warszawa -> Kraków
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Witam,

    obecnie kończę studia na PW (informatyka) , od 2 lat pracuję (więc mam
    jakieś doświadczenie i coś potrafię :) ) i teraz bardzo chciałbym opuścić
    Warszawę i przenieść się do Krakowa (sytuacja osobista). I teraz jak wygląda
    sytuacja z pracą dla informatyków w Krakowie? Czy będzie trudno znaleźć
    pracę (dodam, że zajmuję sie programowaniem i bazami danych: Java, Visual
    C++, Visual Basic, SQL Server, liznąłem też Oracla) ? Praca którą mam
    obecnie bardzo mi odpowiada, ale chce się przenieść z innych względów. I czy
    rzucić tą parcę która mam i wyjechać i szukać czy może szukać pracy w
    Krakowie pracując w Warszawie (chociaż nie wiem czy tak się da). Dzięki za
    wszelkie rady

    pozdrawiam,
    tomek