PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto?

  • 1. Data: 2004-02-02 18:04:40
    Temat: Czy warto?
    Od: B R I A N <n...@o...pl>

    Szanowni grupowicze.

    Jak myślicie?
    Czy warto zająć się świadczeniem pomocy informatycznej w domu u klienta?
    Jeździć po ludziach i naprawiać komputery, usuwać usterki?
    Czy zdarzyło wam się potrzebować pomocy informatycznej np. po 18-tej,
    kiedy większość firm zamknęła już drzwi?

    Wiem, że jeśli nie spróbuję to się nie dowiem, ale może ktoś życzliwy
    udzieliłby mi odpowiedzi na któreś z pytań.

    Pytam, bo mam wątpliwości. Dziś wiele firm daje gwarancję na naprawę
    sprzętu komputerowego 2 lata, a kultura informatyczna posiadaczy PC
    rośnie wraz z jego używaniem.

    Pozdrawiam.
    Brian.

  • 2. Data: 2004-02-02 18:51:12
    Temat: Re: Czy warto?
    Od: "greymoon" <wini27@usuń_wp.pl>

> [...]
    > Czy zdarzyło wam się potrzebować pomocy informatycznej np. po 18-tej,
    > kiedy większość firm zamknęła już drzwi?

    Witaj
    Nie wiem czy sie oplaca ale pewmie tak, bo w Szczecinie jest tego sporo,
    np.: Pogotowie Komputerowe i.t.p.
    Pzdr.
    greymoon

  • 3. Data: 2004-02-02 21:14:15
    Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "B R I A N" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy zdarzyło wam się potrzebować pomocy informatycznej np. po 18-tej,
    > kiedy większość firm zamknęła już drzwi?

    co znaczy warto ???
    może odpowiedz najpierw na to pytanie ?

    ile chcesz z tego mieć i jak długo chcesz to robić ?

  • 4. Data: 2004-02-02 21:59:58
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "greymoon" <wini27@usuń_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Witaj
    > Nie wiem czy sie oplaca ale pewmie tak, bo w Szczecinie jest tego sporo,
    > np.: Pogotowie Komputerowe i.t.p.

    Sporo.
    Coraz to pojawiaja sie na slupach i latarniach kolejne swistki z numerkami
    telefonow do oddzierania. Uwazam to za wyraz desperacji a nie swiadectwo
    popytu na uslugi.
    Jaki klient wg ciebie chcialby skorzystac z takiej pilnej pomocy, nie mogac
    zaczekac na moaliwosc pomocy kolezenskiej, zaprzyjaznionego informatyka,
    serwisu gdzie kupowano sprzet ?
    I jakie usterki bylby w stanie usunac taki serwis na telefon, bazujac na
    wlasnych czesciach przywiezionych w walizeczne( zamrozona gotowka) ,
    opierajac sie na informacji "mam czarny ekran i komputer nie
    brzeczy..model....no...taki szary jest z DVD"?
    Przeinstalowanie systemu i posprawdzanie czy wszystkie karty siedza mocno w
    portach.
    zastepcza karta graficzna, sieciowa ,procesor...za kaucja do czasu az klient
    nie kupi nowych, takich jakie naprawde potrzebuje?

    Wydaje mi sie, ze taka dzialalnosc mialaby sens jedynie jesli sie
    wspolpracuje (lub posiada) sklep z czesciami i sprzetem komputerowym ( z
    calodobowa mozliwoscia skorzystania z zapasow) i swiadczy uslugi swoim
    klientom ktorzy juz kupili sprzet, jednoczesnie zdobywajac jakas renome i
    bedac polecanym innym.
    Inaczej pozostanie oczekiwanie na telefon od "babci", ktora kupila synkowi
    komputer bez systemu w markecie i dziwi sie, ze po odpakowaniu prezentu i
    wlaczeniu nic sie nie dzieje. I zainstalowanie jej uslugowo "linuksa";)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Pzdr.
    > greymoon

    ---

  • 5. Data: 2004-02-02 22:24:44
    Od: B R I A N <n...@o...pl>

    Użytkownik Jarek Skorski napisał:

    > co znaczy warto ???
    > może odpowiedz najpierw na to pytanie ?
    >
    > ile chcesz z tego mieć i jak długo chcesz to robić ?

    Pracuję, lecz spodziewam się wydatków :), o podwyżce mogę zapomnieć, a z
    racji systematyczności może udałoby mi się pozyskać stałych klientów.
    Nie jestem pazerny, a za niewykonaną pracę nie chcę profitów.

    Konkretnie: ok. 1000/mies. i stale.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2004-02-02 22:32:39
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl>

    Dnia pon, 02 lut 2004 tako rzecze krzysztofsf:

> [...]
    > komputer bez systemu w markecie i dziwi sie, ze po odpakowaniu prezentu i
    > wlaczeniu nic sie nie dzieje. I zainstalowanie jej uslugowo "linuksa";)

    ...lub nie "usługowo", a na pohybel pirackiego łindołsa ;)

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński

  • 7. Data: 2004-02-03 09:56:33
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "B R I A N" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Ja jestem od wielu lat zapalonym komuterowcem i wielu moich znajomych
    zgłasza się do mnie po rade lub naprawe, wydaje mi się że mógłby być to
    niezły biznes tylko musiał być prowadzić całokształt usług.
    Naprawę sprzętu, instalacje i reinstalajce oprogramowania doradztwo
    techniczne + składanie kompów.

    Pozdr.
    TS.