PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie i urlop na żądanie

  • 1. Data: 2004-02-02 16:48:21
    Temat: Wypowiedzenie i urlop na żądanie
    Od: "Magdalena Kalwik" <m...@p...fm>

    Czy składając wypowiedzenie i wyrażając chęć wykorzystania urlopu za rok
    2003 pracodawca musi na to przystać czy może wypłacić ekwiwalent. Wiem że
    jesli pracodawca chce to może mnie zmusić do pójscia na urlop na
    wypowiedzeniu.

  • 2. Data: 2004-02-03 00:01:12
    Temat: Re: Wypowiedzenie i urlop na żądanie
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Magdalena Kalwik" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > jesli pracodawca chce to może mnie zmusić do pójscia na urlop na

    witam,
    Ja byłam na wypowiedzeniu (zlozonym przeze mnie) i zazadalam 4 dni urlopu
    na żądanie.
    Tak akurat sie skladalo, ze bylam ostatni dzien w pracy (nieoficjalnie, bo
    normalnie powinnam byla jeszcze przyjsc na 4 dni), pozniej bylo jeszcze
    jakies swieto, i pozostaly mi 4 dni pracy do konca miesiaca.Po skonczeniu
    pracy (ten ostatni dzien) wyslalam list za potwierdzeniem odbioru
    oczywiscie, ze zadam urlopu, i sprawa zalatwiona. Pracodawca nie mogl nic
    innego zrobic. A ekwiwalent wyplacil mi za urlop, ktory mi pozostal w
    nadmiarze jeszcze.

    Pozdrawiam,
    joanna

  • 3. Data: 2004-02-04 17:20:11
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 2003 pracodawca musi na to przystać czy może wypłacić ekwiwalent. Wiem że
    > jesli pracodawca chce to może mnie zmusić do pójscia na urlop na

    Ja na miejscu pracodawcy wysłsł bym Cię na urlop ( nie wiem ile go
    masz ).Pozdrawiam.