PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki

  • 1. Data: 2004-02-02 16:07:10
    Temat: Praktyki
    Od: pawe? <s...@o...pl>

    Dzien' Dobry.

    Jestem studentem politechniki na infomatyce na 3 roku. Zaczynam sie;
    rozgla;dac' za jaka;s' praca; jako programista lub jak na pocza;tek jako
    tester oprogramowania. Nie poszukuje; pe?nego etatu, lecz cos' na wakacje
    (wiem do wakcaji dlugo jeszcze).
    Kto moz.e mi udzielic' jakis' wskazówek. Do kogo mam is'c' z kim sie;
    skontaktowac'. Chodzi mi oto, z.e niechce; siedziec' w domu.
    Czy duz.e powaz.ne przedsie;biorstwa poszukuja; takich osób.
    Czy sa; jakies' praktyki w polsce lub zagranica;.
    Za wszelkie wskazówki i sugestie bede; bardzo wdzie;czny.

    pozdrowienia

    k...@p...pl

    pawe? zare;bski

  • 2. Data: 2004-02-02 16:51:27
    Temat: Re: Praktyki
    Od: "F.M.T" <f...@b...ble>

    > Za wszelkie wskazówki i sugestie bede; bardzo wdzie;czny.

    Moja pierwsza wskazowka. Zmien kodowanie.

    F.M.T