eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto? › Czy warto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: B R I A N <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy warto?
    Date: Mon, 02 Feb 2004 19:04:40 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 17
    Sender: n...@o...pl@206-mia-1.acn.waw.pl
    Message-ID: <bvm3fm$4vt$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 206-mia-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1075745078 5117 212.76.44.206 (2 Feb 2004 18:04:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Feb 2004 18:04:38 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6b) Gecko/20031205
    Thunderbird/0.4
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:107393
    [ ukryj nagłówki ]

    Szanowni grupowicze.

    Jak myślicie?
    Czy warto zająć się świadczeniem pomocy informatycznej w domu u klienta?
    Jeździć po ludziach i naprawiać komputery, usuwać usterki?
    Czy zdarzyło wam się potrzebować pomocy informatycznej np. po 18-tej,
    kiedy większość firm zamknęła już drzwi?

    Wiem, że jeśli nie spróbuję to się nie dowiem, ale może ktoś życzliwy
    udzieliłby mi odpowiedzi na któreś z pytań.

    Pytam, bo mam wątpliwości. Dziś wiele firm daje gwarancję na naprawę
    sprzętu komputerowego 2 lata, a kultura informatyczna posiadaczy PC
    rośnie wraz z jego używaniem.

    Pozdrawiam.
    Brian.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1