eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto? › Re: Czy warto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto?
    Date: Mon, 2 Feb 2004 22:59:58 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 59
    Message-ID: <bvmgr2$1ha$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bvm3fm$4vt$3@news.onet.pl> <bvm6jc$buv$1@szmaragd.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.14.1.172
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1075758754 1578 212.14.1.172 (2 Feb 2004 21:52:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Feb 2004 21:52:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: krzysztofsf
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:107428
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "greymoon" <wini27@usuń_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bvm6jc$buv$1@szmaragd.futuro.pl...
    >
    > > Jak myślicie?
    > > Czy warto zająć się świadczeniem pomocy informatycznej w domu u klienta?
    > > Jeździć po ludziach i naprawiać komputery, usuwać usterki?
    > > Czy zdarzyło wam się potrzebować pomocy informatycznej np. po 18-tej,
    > > kiedy większość firm zamknęła już drzwi?
    >
    > Witaj
    > Nie wiem czy sie oplaca ale pewmie tak, bo w Szczecinie jest tego sporo,
    > np.: Pogotowie Komputerowe i.t.p.

    Sporo.
    Coraz to pojawiaja sie na slupach i latarniach kolejne swistki z numerkami
    telefonow do oddzierania. Uwazam to za wyraz desperacji a nie swiadectwo
    popytu na uslugi.
    Jaki klient wg ciebie chcialby skorzystac z takiej pilnej pomocy, nie mogac
    zaczekac na moaliwosc pomocy kolezenskiej, zaprzyjaznionego informatyka,
    serwisu gdzie kupowano sprzet ?
    I jakie usterki bylby w stanie usunac taki serwis na telefon, bazujac na
    wlasnych czesciach przywiezionych w walizeczne( zamrozona gotowka) ,
    opierajac sie na informacji "mam czarny ekran i komputer nie
    brzeczy..model....no...taki szary jest z DVD"?
    Przeinstalowanie systemu i posprawdzanie czy wszystkie karty siedza mocno w
    portach.
    zastepcza karta graficzna, sieciowa ,procesor...za kaucja do czasu az klient
    nie kupi nowych, takich jakie naprawde potrzebuje?

    Wydaje mi sie, ze taka dzialalnosc mialaby sens jedynie jesli sie
    wspolpracuje (lub posiada) sklep z czesciami i sprzetem komputerowym ( z
    calodobowa mozliwoscia skorzystania z zapasow) i swiadczy uslugi swoim
    klientom ktorzy juz kupili sprzet, jednoczesnie zdobywajac jakas renome i
    bedac polecanym innym.
    Inaczej pozostanie oczekiwanie na telefon od "babci", ktora kupila synkowi
    komputer bez systemu w markecie i dziwi sie, ze po odpakowaniu prezentu i
    wlaczeniu nic sie nie dzieje. I zainstalowanie jej uslugowo "linuksa";)


    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - dlaczego pracodawcy jeszcze nie dzwonia do mnie?:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Pzdr.
    > greymoon
    >
    >


    ---
    Outgoing mail is certified Virus Free.
    Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
    Version: 6.0.574 / Virus Database: 364 - Release Date: 04-01-29


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1