PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to prawda?

  • 1. Data: 2002-10-18 18:02:51
    Temat: Czy to prawda?
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    1. Ze jak nastepuje rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron to trace prawo
    do zasilku?
    2. I ze jak rozwiaze dzialalnosc gospodarcza (bez ogloszenia upadlosci) tez trace
    prawo do zasilku?
    --
    == gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

  • 2. Data: 2002-10-18 19:46:39
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    marcolphus <m...@k...com.pl> wrote:
    > 1. Ze jak nastepuje rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron to trace prawo
    do zasilku?
    Nie.

  • 3. Data: 2002-10-18 20:32:08
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie.

    A to ciekawe, paru znajomych, ktorzy takie cos podpisali, nie dostali prawa do
    zasilku w Urzedzie
    Pracy. Na jaki przepis moge sie powolac w takim przypadku w Urzedzie?

  • 4. Data: 2002-10-18 20:54:25
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Nie.
    ...ale nie dostaniesz go od razu, tylko po (3 lub 6 - nie pamietam) miesiacach.

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2002-10-18 22:33:55
    Od: "Ewa" <o...@o...pl>

    pomocna może być ustawa o zatrudnianiu i przeciwdziałaniu bezrobociu
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/bez1116.html#
    1
    jeśli spełniasz warunki z art. 23 tej ustawy, to zg. z art. 27 ust. 2 p. 1
    zasiłek przysługłuje Ci po 90 dniach

  • 6. Data: 2002-10-19 08:39:28
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    Ewa wrote:

> [...]
    1
    > jeśli spełniasz warunki z art. 23 tej ustawy, to zg. z art. 27 ust. 2 p. 1

    Wielkie dzieki, teraz mam juz jasnosc.

  • 7. Data: 2002-10-19 14:54:22
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    > 1. Ze jak nastepuje rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron to
    trace prawo do zasilku?

    Wowczas prawo do zasilku uzyskasz dopiero po uplywie 90 dni od
    zarejestrowania sie w Powiatowym Urzedzie Pracy.
    /art. 27.1.3 w związku z art. 27.2.2. ustawy o zatrudnieniu i
    przeciwdzialaniu bezrobociu/
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 8. Data: 2002-10-20 06:59:57
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "marcolphus" <m...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    > 2. I ze jak rozwiaze dzialalnosc gospodarcza (bez ogloszenia upadlosci)
    tez trace prawo do zasilku?

    Upadłość ogłasza się tylko w stosunku do osób prawnych. Osoba fizyczna
    kończy działalność gospodarczą zglaszając to w Urzedzie (nie musi podawć
    przyczyny - po prostu ma taki kaprys), jeżeli płaciła ZUS to przysluguje jej
    zasiłek dla bezrobotnych.

    Wiesiek