PracaGrupypl.praca.dyskusje › mam maly problem

  • 1. Data: 2002-10-18 17:22:50
    Temat: mam maly problem
    Od: c...@p...onet.pl

    Witam

    moze ktos powie, ze to nei ta grupa- ale na pewno na grupie "regionalne" dawac
    go nie bede; otoz mialem awarje komputera i teraz wszystko "kompletuje" od
    poczatku- wszelkei gry i programy... niestety nie moge nigdzie znalezc cracka
    do The Bata (1.53d) i ACDSee...

    Jesli ktos moglby mi podrzucic na maila lub odp na grupie, bylbym bardzo
    wdzieczny- jesli ktos ma, prosze- napisz (m...@i...pl)

    dziekuje

  • 2. Data: 2002-10-18 17:27:08
    Temat: Re: mam maly problem
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > do The Bata (1.53d) i ACDSee...
    >
    > Jesli ktos moglby mi podrzucic na maila lub odp na grupie, bylbym bardzo

    Dobra grupa, dobrze piszesz.
    Sa tu dwie osoby z BSA, ktore w jednym watku skarzyly sie na scisle powiazanie
    premiowania z iloscia skutecznie skontrolowanych kompow z lewym oprogramowaniem.
    Uciesza sie z twojego posta....

  • 3. Data: 2002-10-18 17:30:19
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    serial znajdziesz na www.seriale.pl

    a o cracka to napisz do adama Busa - zawsze pomaga - a...@o...pl

  • 4. Data: 2002-10-18 18:54:06
    Od: "Mateusz Kuziora" <m...@w...edu.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
    > Witam
    >
    > moze ktos powie, ze to nei ta grupa- ale na pewno na grupie "regionalne"
    dawac

    Właśnie oglądam kilera i wiesz co.. leci taka fajna piosenka... jestem
    złodziejem... możesz sobie pośpiewać, odpowieni mail poszedł już do abuse`a.

  • 5. Data: 2002-10-18 21:53:50
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli ktos moglby mi podrzucic na maila lub odp na grupie, bylbym
    bardzo
    > wdzieczny- jesli ktos ma, prosze- napisz (m...@i...pl)

    Całe mnóstwo seriali i cracków znajduje się na stronie:
    http://www.acsu.buffalo.edu/~kinho/youare.swf

    Trzeba się tylko zalogować...

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###

  • 6. Data: 2002-10-18 23:46:57
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 18 paŸ 2002, k...@p...onet.pl zapodal(a):

> [...]
    > powiazanie premiowania z iloscia skutecznie skontrolowanych kompow z
    > lewym oprogramowaniem. Uciesza sie z twojego posta....

    No tak recesja wszyskie chwyty dozwolone:)

    A do autora watku - Po jaka cholere piszesz na ta grupe? Mam cracka ale ci
    go nie dam:P. Spadaj.

    Pozdr. (nie dla autoara watku) Shrek.