PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy targowac sie o wysokosc pensji ? › Re: Czy targowac sie o wysokosc pensji ?
    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy targowac sie o wysokosc pensji ?
    Date: 16 Feb 2002 01:13:03 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    Ratujcie dobrzy ludzie...

    Wlasnie sie dowiedzialem, ze istnieje duze prawdopodobienstwo, iz dostane
    prace. I... tak na prawde to nie wiem co jest mi potrzebne. Jakies badania
    lekarskie? Ksiazeczki zdrwowia? Dokumenty do ubezpieczenia? Moze jakies inne
    obowiazki, ktore musze wczesniej miec pozalatwiane, a nie mam o nich pojecia
    (w us, zus, gus, , wku, um, cbś, grom :-)?

    Blagam, pomozcie, jestem zielony - zbyt dlugo bylem bezrobotnym absolwentem
    i nie chce zle wypasc. Moze ktos z was zna jakies strony z poradnikami dla
    takich jak albo po rpostu jest w stanie rzucic pare cennych wskazowek...

    PS> Podejrzewam, ze nie dostane na poczatek nic wiecej niz okres probny -
    cos sie z tym wiaze?

    suchy