PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy targowac sie o wysokosc pensji ? › Re: Czy targowac sie o wysokosc pensji ?
    From: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy targowac sie o wysokosc pensji ?
    Date: Mon, 18 Feb 2002 15:12:45 +0100

    In article <a4qn76$n65$1@news.tpi.pl>, boni & klajd wrote:

    > moja dziewczyna zgarnęła ostatnio 3,50 od strony :-) + 50 za ekspres. a że
    > było 101 stron...... :-)

    To rzeczywiście nieźle. ;P

    Na takie usługi popyt istnieje, bo my sobie tak żyjemy w świecie
    wszechobecnych komputerów, ale jeśli ktoś się uczy w technikum odzieżowym
    w Jeleśni na przykład i musi napisać pracę na koniec szkoły, to nie zawsze
    pisanie jej od razu na komputerze jest dla niego takie oczywiste. ;)

    Chociaż trzeba bardzo uważać przy takich usługach. Kiedyś pomagałem
    koleżance coś takiego załatwić i znalazłem pannę, która przepisywała
    za 90gr/strona. No i potem całą noc poprawiałem po niej, bo zamiast
    tabulatorów używała spacji i całość się rozjechała po zmianie czcionki.
    A nie można było pojechać po tym jakimś regexpem, bo taka była struktura
    dokumentu że w niektórych miejscach spacje były potrzebne.

    Samotnik