PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca moze zabrac premie uznaniowa za pobyt na zwolnieniu lek.? › Czy pracodawca moze zabrac premie uznaniowa za pobyt na zwolnieniu lek.?
  • Data: 2006-09-06 10:03:50
    Temat: Czy pracodawca moze zabrac premie uznaniowa za pobyt na zwolnieniu lek.?
    Od: "andrew" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i pytam.
    W firmie, w której pracuje moja zona w regulaminie maja wpisane, ze
    za kazdy dzien nieobecnosci w pracy (np z powodu zwolnienia
    lekarskiego) pracodawca obniza pensje za ten miesiac o cala
    premie uznaniowa. Juz wyjasniam, ze comiesieczna pensja mojej
    lepszej polowy jest stala, ale formalnie sklada sie z podstawowej +
    dodatek funkcyjny + premia uznaniowa.
    Bidulka wlasnie sierozchorowala, ale nie chce isc na zwolnienie
    bo boi sie utraty czesci wynagrodzenia. Czy takie postepowanie
    pracodawcy jest zgodne z prawem pracy? Tak na prawde to pracownicy sa
    w ten sposób karani za bycie chorymi ....

    pozdrawiam
    Andrzej