PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy negatywna opinia/referencje byłego pracodawcy moze utrudniac

  • 1. Data: 2010-11-23 11:27:04
    Temat: Czy negatywna opinia/referencje byłego pracodawcy moze utrudniac
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    poszukiwanie nowej pracy? Nie chodzi o konkretne fakty tylko podejrzenia ze
    były przełożony zapytany o opinię może wystawić negatywną. Jak czesto w
    praktyce rekruterzy pytaja byłych pracodawców na ten temat. A może nie ma
    tego w zwyczaju ? Bo np. obowiazuje poufność.

  • 2. Data: 2010-11-23 11:41:27
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 23 Nov 2010 12:27:04 +0100, czeslaw napisał(a):

> [...]
    > praktyce rekruterzy pytaja byłych pracodawców na ten temat. A może nie ma
    > tego w zwyczaju ? Bo np. obowiazuje poufność.

    O ile wiem, nie jest to często praktykowane.
    Częściej zdarza się, jeśli sam powiesz na rozmowie, albo przedstawisz
    dokument z referencjami, ale Ciebie to raczej w tym przypadku nie dotyczy
    ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net