PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy można się zarejestrować ...

  • 11. Data: 2005-10-29 21:44:27
    Temat: Re: Czy można się zarejestrować ...
    Od: "jeendrek24" <c...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Xp" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:djm8m4$3nr$1@news.onet.pl...
    > Czy można się zarejesrować w biurze pracy jeśli umowa z pracodawcą
    > została rozwiązana za porozumieniem stron i czy należy się jakiś zasiłek
    > będąc już zarejestrowanym?

    nie nalezy sie,

  • 12. Data: 2005-10-31 10:53:12
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2005 23:44:27 +0200, jeendrek24 napisał(a):

    > Użytkownik "Xp" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > nie nalezy sie,

    Panu już podziękujemy...

    Zasiłek należy się po 90 dniach od zarejestrowania się i o czas
    nieprzysługiwania okres zasiłkowy skrac się. Oczywiście jeśli osoba spełnia
    pozostałe warunki do otrzymania zasiłku.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 13. Data: 2005-11-01 13:42:58
    Od: "jeendrek24" <c...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:13rjxhfhxbbhm$.1r8yk7hiqgx3n$.dlg@40tude.net...

    > Zasiłek należy się po 90 dniach od zarejestrowania się i o czas
    > nieprzysługiwania okres zasiłkowy skrac się. Oczywiście jeśli osoba
    spełnia
    > pozostałe warunki do otrzymania zasiłku.

    no tak racja,
    sorry

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-11-02 09:56:30
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 14:42:58 +0100, jeendrek24 napisał(a):

    > Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
> [...]

    Lekki OT: podreperowałeś moją wiarę w ludzi :)
    Nie często zdarza się, żeby ktoś przyznał się do błędu i jeszcze
    przeprosił. A szczególnie na grupach dyskusyjnych.

    3m się.