PracaGrupypl.praca.dyskusje › goldenegg,expander, open finance

  • 1. Data: 2005-10-25 21:20:37
    Temat: goldenegg,expander, open finance
    Od: "beny" <b...@w...pl>

    witam

    czy ktos moze ma doswiadczenie w pracy w ww firmach na stanowisku doradca
    finansowy? jakie stawki, atmosfera w pracy itp.

    pozd, Beny

  • 2. Data: 2005-10-26 09:23:18
    Temat: Re: goldenegg,expander, open finance
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "beny" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > czy ktos moze ma doswiadczenie w pracy w ww firmach na stanowisku doradca
    > finansowy? jakie stawki, atmosfera w pracy itp.

    W większości banków taki zasada jest jedna - "sky is the limit", czyli im
    większy dochód generujesz, tym więcej pieniędzy zarabiasz. Można wyrabiać
    nawet kilkanaście tysięcy.

    Praca na początku jest trudna - musisz stworzyć sobie portfel klientów,
    zdobyć zaufanie. To trochę przypomina telemarketing - znacząca większość
    klientów nie chce z Tobą rozmawiać i przez dłuższy czas nie generujesz
    efektów, co zniechęca. Później zaczynają się pierwsze profity, ale wciąż
    musisz intensywnie poszukiwać nowych klientów. Później zaczynasz mieć
    pierwsze, znaczące efekty, które przekładają się na wynik finansowy. Dla b.
    sprawnych doradców jest to kwestia kilku miesięcy. Dla mniej sprawnych rok
    albo i dłużej.

    Raiffessen płaci 1000 pln podstawy. Ile pozostali nie wiem, ale do tego
    dochodzi prowizja.

    pozdr.
    m.