PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?

  • 21. Data: 2003-10-19 13:57:57
    Temat: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 19 Oct 2003 10:28:13 +0200, "Jerz"

    >http://www.astercity.net/~jerz/pjcv.rtf - obiecuję, że nie ma tam wirusa.

    1. Nigdzie nie jest wprost napisane, czy masz wyższe wykształcenie.
    Równie dobrze możesz dopiero pisać pracę której temat podałeś, albo
    mogłeś jej (jeszcze) nie obronić.
    2. Trochę kosmetyki - wiszące literki
    3. Osiągnięcia to dla mnie trochę na siłę włożona kategoria.
    4. "moich badań" zamieniłbym na "własnych badań"
    5. SWPS - mi nic ten skrót nie mówi. Może w "branży" jest znany, ale
    IMO lepiej wpisać pełną nazwę. Domyślam się tylko, że to uczelnia,
    którą skończyłeś.
    6. "do budowy stron WWW" - czyli co? Notepad i vi?
    7. Co to za urządzenie "CDR"? CDROM? To chyba nie ma się czym chwalić
    ;) Czy zwykła płyta, na której jest napisane CD-R?
    8. Potrafisz konfigurować wszelkie połączenia do internetu? Jak na
    humanistę to rewelacja ;) Czy może tylko dial-up? A co do konfiguracji
    całej sieci LAN - to też super.
    9. Coś mi się zdaje, że "Project Manager" niejednemu programowi na
    imię. Warto by to nieco sprecyzować. A może chodzi o MS Project?
    10. Tak trochę dziwnie wygląda sugerowanie, że zainteresowanie kulturą
    fińską ogranicza do języka.
    11. CV powinno być IMO w miarę ponadczasowe - jak ktoś wyciągnie je za
    rok, to co najwyżej powinieneś dodać co nieco, ale nie zmieniać.
    Dlatego IMO "ostatnio miesięczna wycieczka" jest nie na miejscu. Takie
    teksty za to świetnie się nadają do listu motywacyjnego, albo do
    interview.

    Więcej drobiazgów do których można się przyczepić nie znalazłem ;)
    Generalnie mi się podoba.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 22. Data: 2003-10-19 15:03:06
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <(wytnij to i oba duże E)vesper@bEcEi.pl>

    "Jerz" <p...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
    [...]
    Dodałem też, tak jak w Twoim CV, klauzulę na końcu i praktyczną
    umiejętność
    > prowadzenia samochodu - a niby to było takie oczyiste...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    Jest prawie ok, tylko teraz w dziale języki pozostaje wyróżnić i oddzielić
    je od stopnia ich znajomości, bo giną.
    I skoro znjomość komputera to oddzielny dział, to tak ważna rzecz MUSI być
    przed tak drobną pozcją jak prawo jazdy (nie wiem czy nie lepiej jednak
    dać jako oddzielną pozycję, tak jak w wielu innych wzorach).
    W innych umiejętnościach może mógłbyś podać co potrafisz? Cokolwiek.. np.
    ta fotografia, choć niby jest w zainteresowaniach, ale tu mógłbyś się
    pochwalić umiejętnością robienia zdjęć, znajomością sprzętu, przecież w
    tym trochę siedzisz - może natkniesz się na pracodwacę z tej dziedziny?

    Jerzy

  • 23. Data: 2003-10-19 15:50:51
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    Osiągnięcia masz niezłe, jak mial firme to bym Cie zatrudnił:). Tylko
    pokombinuj z wyrazistością graficzną CV zeby rzuciło się w oczy (np większa
    czcionka poszczególnych kategorii, wpisz sobie na początku mgr Paweł Jerzak ,
    nie przejmuj się nie ma co się wstydzić tego magistra.Daty (okresy nauki ,
    pracy zaw) przesuń w bardziej w lewo używaj tabulatory, pogrubiaj to co
    najważniejsze. CV musi poprostu rzucić się w oczy.
    Aha ostatnie skasuj nazwisko posła dla którego pracowałeś bo niektórzy mogą Cię
    odrazu zakwalifikować do czerwonych, wiadomo co wszyscy sądzą o polityce i
    politykach.
    pozdr
    thomso

  • 24. Data: 2003-10-19 15:55:17
    Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    > Pięknego dnia Sun, 19 Oct 2003 10:28:13 +0200, "Jerz"

    [...]
    > Więcej drobiazgów do których można się przyczepić nie znalazłem ;)
    > Generalnie mi się podoba.

    Dzieki!
    Troche dużo tych moich "drobiazgów", chyba jednak czeka mnie jeszcze sporo
    pracy ;) Ale coraz bardziej się ciesze, ze napisalem na grupe :).

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2003-10-19 16:00:22
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <(wytnij to i oba duże E)vesper@bEcEi.pl>

    "Jerz" <p...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
    > [...]
    >
    > Dziękuję za rady! Przygotowałem wersję w tabelkach, trochę zlewa się
    tekst w
    > doświadczeniu zawodowym, jednak nie zdecydowałem sie na cieniowanie co
    > drugiej linijki - nie mam pewnosci jak to bedzie wygladac po
    wydrukowaniu.

    [...]

    No właśnie, pracę magisterską pisałeś, ale nie wiadomo czy zdobyłeś
    dyplom - musisz to napisać - patrz uwaga Kaizena
    W swoim cv wyciąłem za dużo, więc Cię nie naprowadziło.

    Jerzy

  • 26. Data: 2003-10-19 16:45:05
    Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mogą Cię
    > odrazu zakwalifikować do czerwonych, wiadomo co wszyscy sądzą o polityce i

    Zaraz będą następne poprawki, na razie wyglada to tak:
    http://www.astercity.net/~jerz/tabelkicv.doc
    a wersji przaśnej i z kolorami tak:)
    http://www.astercity.net/~jerz/tabelki%20kolorcv.doc

    Zostawiłem na razie "trekking" w spokoju, nie bardzo wiem jak opisać, że
    lubie zabrać plecak, namiot i na miesiąc iść w dziki las :)

    Dopisałem jeszcze trochę umiejętności - czcionka juz jest i tak bardzo mała,
    wiec zastanawiam sie powoli, co wyrzucic...

    Pozdrawiam i majacych jeszcze cierpliwosc zapraszm do obejrzenia kolejnej
    wersji :)

    Paweł

  • 27. Data: 2003-10-19 17:20:03
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <(wytnij to i oba duże E)vesper@bEcEi.pl>

    <t...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
> [...]
    Jerzak ,
    > nie przejmuj się nie ma co się wstydzić tego magistra.

    Oczywiście, nie można się wstydzić stopni naukowych czy tytułów, ale
    akurat tu się nie zgodzę - cv dotyczy osoby jao takiej, tytuły wymienia
    się w dalszej części cv. To jest po pierwsze człowiek, tym bardziej, że na
    początku są podane dane _osobowe_ . Człowiek się przedstawia oficjalnie
    imieniem i nazwiskiem a tytułują go inni.

    Jerzy