PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek przedemerytalny teraz i jutro??

  • 1. Data: 2003-10-18 13:11:51
    Temat: Zasiłek przedemerytalny teraz i jutro??
    Od: "Joasik" <a...@g...pl>

    Jakie zmiany będą w systemie emerytalnym i w zasiłkach przedemerytalnych od
    1 stycznia 2004r.?
    Bardzo zależy mi na odpowiedzi. Jeżeli zna ktoś adres strony, gdzie coś o
    tym poczytam, to byłabym wdzięczna za przesłanie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-19 08:00:47
    Temat: Re: Zasiłek przedemerytalny teraz i jutro??
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > Bardzo zależy mi na odpowiedzi. Jeżeli zna ktoś adres strony, gdzie coś o
    > tym poczytam, to byłabym wdzięczna za przesłanie.

    zasilkow przedemerytalnych nie ma juz od dawna :>
    a jesli chodzi o swiadczenia przedemerytalne, to nadchodza ciezkie czasy
    wiec jak ktos moze w tym roku odejsc to lepiej niech odchodzi bo inaczej
    sporo straci (wg ostatnich planow)

    Jean