PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wykorzystanie urlopu do końca roku

  • 1. Data: 2003-10-18 11:33:33
    Temat: Wykorzystanie urlopu do końca roku
    Od: "PucioBucio" <p...@b...pl>

    Witam,

    Mój szef stwierdził ostatnio, że mamy zejść z urlopów bieżących do końca
    roku. Motywuje to tym, że dzięki temu w jego budżecie w 2004 nie będzie
    rezerw na zaległe urlopy.
    1. Czy ma prawo mnie zmusić do wykorzystania urlopu?
    2. Czy to prawda z tą rezerwą?

    Pozdrawiam,

    Iwona

  • 2. Data: 2003-10-18 12:39:30
    Temat: Re: Wykorzystanie urlopu do końca roku
    Od: "" <k...@o...pl>

    > Witam,
    > Jeśli sporządzaliscie plan urlopów to szef może zmusić do wykorzystania
    urlopu zgodnie z zaplanowanym terminem. Natomiast inna sprawa to to, że
    pracodawca ma obowiązek udzielić pracownikowi urlopu zaleglego do końca
    pierwszego kwartału. I tutaj jest ten bol kiedy pracodawca chce dać urlopp a
    pracownik nie chce. Potem przychodzi Państwowa Inspekcja Pracy i wlepia
    pracodawcy kare za nieudzielanie pracownikom urlopu. I kto tu ma rację kiedy
    pracownicy nie chca chodzic na urlopy?

  • 3. Data: 2003-10-18 16:39:33
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "PucioBucio" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rezerw na zaległe urlopy.
    > 1. Czy ma prawo mnie zmusić do wykorzystania urlopu?

    Tak. To pracodawca decyduje o przyznaniu urlopu.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl