PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    From: "Jerzy \(Dusk\)" <(wytnij to i oba duże E)vesper@bEcEi.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Date: Sun, 19 Oct 2003 16:03:06 +0100

    "Jerz" <p...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
    [...]
    Dodałem też, tak jak w Twoim CV, klauzulę na końcu i praktyczną
    umiejętność
    > prowadzenia samochodu - a niby to było takie oczyiste...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    Jest prawie ok, tylko teraz w dziale języki pozostaje wyróżnić i oddzielić
    je od stopnia ich znajomości, bo giną.
    I skoro znjomość komputera to oddzielny dział, to tak ważna rzecz MUSI być
    przed tak drobną pozcją jak prawo jazdy (nie wiem czy nie lepiej jednak
    dać jako oddzielną pozycję, tak jak w wielu innych wzorach).
    W innych umiejętnościach może mógłbyś podać co potrafisz? Cokolwiek.. np.
    ta fotografia, choć niby jest w zainteresowaniach, ale tu mógłbyś się
    pochwalić umiejętnością robienia zdjęć, znajomością sprzętu, przecież w
    tym trochę siedzisz - może natkniesz się na pracodwacę z tej dziedziny?

    Jerzy