PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Leader Price - Rozwoj

  • 1. Data: 2003-10-18 17:57:49
    Temat: Praca w Leader Price - Rozwoj
    Od: "szwagier" <k...@W...onet.pl>

    witam!
    Moze ktos się orientuje, jakie warunki pracy i placy sa w dziale rozwoju Leader
    Price na stanowisku Developera (wyszukiwanie miejsc pod obiekty).
    Szanuja ludzi?Daja samochody sluzbowe czy kaza jezdzic swoimi?
    I jaka jest pensja na tym stanowisku?

    Mam rozmowe w tygodniu i chcialbym sie ciut wiecej dowiedziec o warunkach pracy
    w Centrali tej firmy.

    Pozdrawiam
    szwagier

  • 2. Data: 2003-10-20 10:52:10
    Temat: Re: Praca w Leader Price - Rozwoj
    Od: "szwagier" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > I jaka jest pensja na tym stanowisku?
    >
    > Mam rozmowe w tygodniu i chcialbym sie ciut wiecej dowiedziec o warunkach

    hmm..naprawde nikt nic nie wie na temat pracy w tej firmie???

    szwagier