PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cyrograf dla kelnerki.

  • 91. Data: 2009-06-05 18:36:26
    Temat: Re: Cyrograf dla kelnerki.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:

    > Coś ci się przywidziało, gdzie takowe twierdzenia?

    "A w razie jednak sprzeciwu pobierania wyższego wynagrodzenia musiałby
    dokonać (pracodawca) wypowiedzenia zmieniającego warunki płacowe na
    wyższe. :)) "

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2009-06-05 18:44:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h0bojc$ok9$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > "A w razie jednak sprzeciwu pobierania wyższego wynagrodzenia musiałby
    > dokonać (pracodawca) wypowiedzenia zmieniającego warunki płacowe na
    > wyższe. :)) "
    Bardzo słuszne stwierdzenie.
    Jak z pewnością po namyśle skonstatujesz - czym innym jest brak zgody, a
    czym innym sprzeciw.
    Ja twierdziłem to drugie, a ty sobie wymyśliłeś pierwsze.
    Poza tym kontekst był jednak szerszy.

    --
    Jotte

  • 93. Data: 2009-06-05 18:55:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > czym innym sprzeciw.
    > Ja twierdziłem to drugie, a ty sobie wymyśliłeś pierwsze.

    Coś mi się wydaje, że kręcimy się w tej dyskusji w kółko. Na tym więc
    zakończę.

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2009-06-05 23:29:38
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 4, 7:43 am, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Kierownik/dyrektor oddziału otrzymuje np. kwartalną premię za ...... -
    > robotnik też musi ją otrzymać?

    Jeśli tak zadecyduje właściciel firmy - czemu nie?

    > Jako klient dający napiwek przecież daje go konkretnej osobie za konkretną
    > obsługę - ją znam, widzę itp - tego debilka na zmywaku nie widzę i
    > bezpośrednio on mnie nie obsługuje - dlaczego "moja kelnerka" ma się z nim
    > dzielić napiwkiem który jej dałem?

    Ciekawy masz system klasyfikowania ludzi. Czyżbyś uważał, że na
    zmywakach pracują tylko debile?

    --
    mihau

  • 95. Data: 2009-06-06 10:50:04
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > Ciekawy masz system klasyfikowania ludzi. Czyżbyś uważał, że na
    > zmywakach pracują tylko debile?

    Podejrzewam, że niewiele wie o życiu, skoro ludzi na zmywakach uważa za
    debili.

    Kiedyś sam się zdziwiłem, kiedy zorientowałem się, że najniżej uposażeni
    pracownicy w pewnej hurtowni spożywczej (magazynierzy, operatorzy wózków
    widłowych, fakturzystki) to ludzie po studiach, bądź studiujący,
    inteligentni młodzi ludzie.
    W odróżnieniu od dyrektora tejże hurtowni (oddziału ogólnopolskiej
    spółki), który był niesamowitym bucem (przeszłość wojskowa, wykszt.
    średnie).

    J.

  • 96. Data: 2009-06-06 13:25:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 2 Jun 2009 06:22:36 +0200, januszek napisał(a):

    > Karolina, 21-letnia studentka, jest przerażona, płacze: - Przeczytałam

    Matematyki na maturze nei zdawała?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 97. Data: 2009-06-07 01:00:21
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 6, 12:50 pm, "Jurek M" <m...@1...pl> wrote:

> [...]
    > pracownicy w pewnej hurtowni spożywczej (magazynierzy, operatorzy wózków
    > widłowych, fakturzystki) to ludzie po studiach, bądź studiujący,

    Wiem o czym mówisz. Mój bliski przyjaciel, osoba o nieprzeciętnej
    inteligencji, pomysłowy i bardzo bystry człowiek, pracuje jako
    "wykładowca chemii" w supermarkecie. Robi to od ponad roku, jest
    zadowolony i nie zamierza zmieniać pracy.

    To często jest kwestia osobistej ambicji i podejścia do życia.
    Niektórym wystarcza 1000 PLN miesięcznie do życia, bo to wystarczająca
    kwota by się utrzymać, a źródło życiowego szczęścia jest z pracą
    niezwiązane :)

    --
    mihau

  • 98. Data: 2009-06-07 01:02:35
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 6, 3:25 pm, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Matematyki na maturze nei zdawała?

    Nie. Po ogłoszeniu wyników poprosiła "dobrego z matematyki" kolegę o
    przeliczenie jej wyniku na procenty, bo sama nie wiedziała jak.
    Dostała 23 punkty na 100.

    --
    mihau