PracaGrupypl.praca.dyskusje › torba listonosza

  • 1. Data: 2009-06-01 11:43:47
    Temat: torba listonosza
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

    Listonosz musi obowiązkowo nosić listy w czarnej skórzanej torbie na
    ramie?
    Przecież od tego można dostać bocznego skrzywienia kręgosłupa, czy można
    w tej pracy korzystać z np plecaka?

  • 2. Data: 2009-06-01 12:08:04
    Temat: Re: torba listonosza
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    duplo wrote:

    > Listonosz musi obowiązkowo nosić listy w czarnej skórzanej torbie na
    > ramie?
    > Przecież od tego można dostać bocznego skrzywienia kręgosłupa, czy można
    > w tej pracy korzystać z np plecaka?

    "mój" listonosz chodzi z plecakiem, ale wygląda on na prywatny sprzęt.
    Lemat

  • 3. Data: 2009-06-06 11:08:31
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    duplo pisze:
    > Listonosz musi obowiązkowo nosić listy w czarnej skórzanej torbie na ramie?
    > Przecież od tego można dostać bocznego skrzywienia kręgosłupa, czy można
    > w tej pracy korzystać z np plecaka?

    Listonosze maja miesiąc podzielony na tydzień A i tydzień B.
    Tydzień A - lewe ramie, tydzień B - prawe ramie :)
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl