PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejna rekrutacja po prawie roku

  • 1. Data: 2009-05-28 08:31:22
    Temat: Kolejna rekrutacja po prawie roku
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Rok temu byłem na rozmowie kwalifikacyjnej - niestety odpadłem :) Wczoraj
    pojawiło się ogłoszenie tej samej firmy z wakatem na to samo stanowisko.
    I mam teraz dylemata, czy słać ponownie dokumenty do firmy i czy wychylać
    się z tym że już kiedyś byłem słuchany ?
    ewntualnie jak napisać i w jakiej formie sprzedać informację że odpadłem w
    poprzedniej rekrutacji.
    JBB

  • 2. Data: 2009-06-02 08:49:05
    Temat: Re: Kolejna rekrutacja po prawie roku
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wychylać się z tym że już kiedyś byłem słuchany ?
    > ewntualnie jak napisać i w jakiej formie sprzedać informację że

    Nie wracałbym do tego, co było rok temu.
    Przecież przez ten czas mogłeś nabyć większe doświadczenie,
    kwalifikacje.
    Jesteś innym człowiekiem niż przed rokiem. ;)
    I z całą pewnością nikt nie pamięta, że kiedyś składałeś tam ofertę.
    Lepiej o tym nie wspominać i złożyć nowe papiery.

    J.

  • 3. Data: 2009-06-10 11:52:07
    Od: MT <M...@g...com>

    On 2 Cze, 10:49, "Jurek M" <m...@1...pl> wrote:
> [...]
    > I z całą pewnością nikt nie pamięta, że kiedyś składałeś tam ofertę.
    > Lepiej o tym nie wspominać i złożyć nowe papiery.

    Ot taka dygresja:)
    Kiedyś czytałam LM / CV człowieka, który wcześniej odpadł w rekrutacji
    w naszej firmie. w kolejnej rekrutacji napisał z kim rozmawiał
    poprzednio, że rozmówca tak przedstawił firmę, że zrobiło to na nim
    wrażenie, że rzeczywiście wtedy nie miał doświadczenia / wiedzy, ale
    przez ostatnich kilka miesięcy popracował nad tym, zdobył wiedzę i
    umiejętności i w związku z tym ponownie wysyła swoje CV.
    Nie pamiętam jak to się skończyło - czy został zatrudniony, czy nie,
    ale na mnie taki list (nawet jeśli lipny) sprawił, że na rozmowę
    został ponownie zaproszony.
    :)