PracaGrupypl.praca.dyskusje › przesunięcie terminu urlopu a wykupione wczasy

  • 1. Data: 2009-06-01 18:38:52
    Temat: przesunięcie terminu urlopu a wykupione wczasy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    Pracodawca uzgadnia z pracownikami plan urlopów.
    Pracownik uwzględniając plan wykupuje wczasy.
    Na jakiś czas przed rozpoczęciem urlopu pracodawca zmienia plan (pozornie
    art. 164 §2, faktycznie powód znacznie bardziej przyziemny, ale to w tej
    chwili nieistotne).
    Pracownik poza kosztami niewymiernymi ponosi także całkiem konkretne i
    policzalne koszty rezygnacji z usługi turystycznej.

    Przeczytałem, że istnieją wyroki sądowe w sprawach założonych pracodawcom
    przez postawionych w takiej sytuacji pracowników, w tym także wyrok SN. Co
    bulwersujące podano, że pracownik taki proces... przegrał!
    Jednak nie udało mi się znaleźć treści wyroku.
    Wie ktoś coś może na ten temat?
    Ew. jakieś komentarze w kwestii prawnej takiej sytuacji chętnie poznam.

    PS. Posłałem też na pl.soc.prawo.

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2009-06-02 10:14:14
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 1, 8:38 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Pracodawca uzgadnia z pracownikami plan urlopów.
    > Pracownik uwzględniając plan wykupuje wczasy.

    A ten plan, to był u pani Krysi w Excelu, czy w postaci podpisanych
    przez obie strony wniosków urlopowych?

    --
    mihau

  • 3. Data: 2009-06-02 10:17:51
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 03:14:14 -0700 (PDT), mihau napisał(a):

    > A ten plan, to był u pani Krysi w Excelu, czy w postaci podpisanych
    > przez obie strony wniosków urlopowych?

    Wiesz debilu co to plan urlopów/
    Kiedy się go sporządza, jak się go sporządza i kto musi go sporządzać?

  • 4. Data: 2009-06-02 10:31:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-02, Herald <h...@o...eu> wrote:

    [...]

    > Wiesz debilu [...]

    I po co tak ostro?
    Kulturalniej nie umiesz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-06-03 12:12:38
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 2 Cze, 12:31, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > I po co tak ostro?
    > Kulturalniej nie umiesz?

    Do trolla kukturalnie?

  • 6. Data: 2009-06-04 00:09:50
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 2, 12:17 pm, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Wiesz debilu co to plan urlopów/
    > Kiedy się go sporządza, jak się go sporządza i kto musi go sporządzać?

    Na razie wiem, że jesteś burakiem. Ale może oświecisz nas co do
    regulacji prawnych odnośnie terminu i sposobu wykonania planu urlopów,
    nasz ty buraczany kmiocie?

    --
    mihau

  • 7. Data: 2009-06-04 05:43:58
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Cze, 02:09, mihau <m...@g...com> wrote:

    > Na razie wiem, że jesteś burakiem.
    > mihau
    Ale nie wiesz, że plan urlopów to nie podpisane wnioski urlopowe.

  • 8. Data: 2009-06-05 23:11:41
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 4, 7:43 am, gr <j...@w...pl> wrote:

    > Ale nie wiesz, że plan urlopów to nie podpisane wnioski urlopowe.

    Nie wiem, więc się pytam. Masz z tym jakiś problem?

    --
    mihau