PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail.

  • 1. Data: 2009-05-28 10:51:27
    Temat: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail.
    Od: " Tomasz Łęcki" <z...@g...pl>

    TYSIACE Z PRACY W DOMU!!!! BEZPŁATNE PRZYSTĄPIENIE !!! NAPRAWDE WARTO !!!

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz dość
    codziennego drążenia? Czy jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści
    z TWOJEGO
    wysiłku? Czy chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami,
    które obiecują
    wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego stałam się
    Pracownikiem emailowym.
    Prowadzę cały interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i
    mogę wykonywać cala moja prace w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według
    mojego rozkładu. Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym
    wymiarze czasu
    lub 5.000-15.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line!. Nie
    potrzeba żadnych opłat gry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z
    dostępem do
    sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego przyszłego
    życia! W celu
    uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się:

    z...@g...com

  • 2. Data: 2009-05-28 11:26:59
    Temat: Re: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail.
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 28 Maj, 12:51, " Tomasz Łęcki" <z...@g...pl>
    wrote:
    [ciach]

    To, że powstają takie firmy, które w ten sposób próbują naciągać ludzi
    to rozumiem.
    Ale tego, że znajdują się frajerzy, którzy dają się na to naciągnąć
    tego nie rozumiem.

  • 3. Data: 2009-05-29 08:28:29
    Od: s...@m...com

> [...]
    > życia! W celu
    > uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się:

    Umowa o pracę na okres próbny, lub wynagrodzenie za pierwszy miesiąc pracy z
    góry - i nie ma sprawy.